WebsPlanet גייסה 500 אלף דולר בהובלת יגאל אהובי

לדברי החברה, השירות שהיא מציעה מאפשר בניית אתרים דינאמית במהירות גבוהה, כאשר היא מהווה תשתית טכנולוגית ללמעלה מ-20 אלף אתרי עסקים ישראליים ועוד עשרות אלפי אתרים נוספים ברחבי העולם

הגיוסים בישראל נמשכים, אם כי הפעם מדובר בהיקף די צנוע. חברת WebsPlanet, המתמחה בפיתוח כלים לבניית אתרים באינטרנט, השלימה סבב גיוס של כחצי מיליון דולר, על פי שווי שוק של 8 מיליון דולר. ההשקעה, שנעשתה באמצעות מימוש אופציות בחברה, הובלה על-ידי יזם הנדל"ן יגאל אהובי, ובה השתתפו גם מספר משקיעים פרטיים. בסך הכל גייסה החברה עד היום כ-2 מיליון דולר.

WebsPlanet הוקמה ב-2004 על-ידי גיא קרוליצקי, המשמש כמנכ"ל; משה לבנה, שמכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי; שרון טל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, ופרחד איסקנדרוב. החברה מאפשרת למפתחי אתרים, מעצבים גראפיים וספקי אינטרנט לבנות ולנהל אתרי אינטרנט בצורה מהירה, קלה ואפקטיבית עבור לקוחותיהם.

לדברי החברה, השירות שהיא מציעה מאפשר בניית אתרים דינאמית במהירות גבוהה, כאשר היא מהווה תשתית טכנולוגית ללמעלה מ-20 אלף אתרי עסקים ישראליים ועוד עשרות אלפי אתרים נוספים ברחבי העולם. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את דפי זהב ו-2H Group אפריקה-אסיה.

קרוליצקי אמר בעקבות הגיוס: "בחודשים האחרונים הגדלנו משמעותית את מספר הלקוחות שהצטרפו לחברה, הרחבנו את סל השירותים והפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו והצלחנו לשדרג משמעותית את פעילות בניית האתרים וניהול התוכן בישראל". *