אטיוניטי הישראלית מהדקת יחסים עם מיקרוסופט: תודיע היום על מוצר שפיתחה במשותף עם הענקית האמריקנית

אטיוניטי מתכוונת לחשוף היום מוצר משותף שפותח במיוחד עבור לקוחותיה של הענקית האמריקנית ; את המוצר מתכוונת אטיוניטי לחשוף באופן רשמי בכנס מקצועי של מיקרוסופט שנפתח היום בסיאטל, בנושא של בינה עסקית

חברת התוכנה הישראלית אטיוניטי מהדקת את קשריה עם מיקרוסופט : ל"גלובס" נודע כי אטיוניטי מתכוונת לחשוף היום מוצר משותף שפותח במיוחד עבור לקוחותיה של הענקית האמריקנית. המוצר החדש מאפשר למי שמשתמש בשרתים של מיקרוסופט לבצע איסוף מידע בזמן אמת ממערכות מתחרות של אורקל ושל חברות אחרות, והוא ניתן כבר היום להורדה באתר האינטרנט של מיקרוסופט.

את המוצר מתכוונת אטיוניטי לחשוף באופן רשמי בכנס מקצועי של מיקרוסופט שנפתח היום בסיאטל, בנושא של בינה עסקית (Business Intelligence) - פתרונות תוכנה המקלים על קבלת החלטות עסקיות בזמן אמת.

אטיוניטי מספקת לארגונים תוכנות לאינטגרציה של נתונים ושל אפליקציות ממערכות שונות. את החברה מנהל כיום שמעון אלון, לאחר שהחליף בסוף אפריל את אקי רטנר, כחלק מהמעבר של החברה מהתמקדות בפיתוח להתמקדות בשיווק ומכירות. במחצית הראשונה של 2008 רשמה החברה הכנסות של 6.7 מיליון דולר במחצית הראשונה והפסד נקי של 1.5 מיליון דולר.

אטיוניטי ומיקרוסופט חתומות על הסכם OEM, במסגרתו מציעה מיקרוסופט את מוצרי אטיוניטי ללקוחותיה, כשהם משווקים תחת שם המותג של חברת הענק מארה"ב. לפי הדו"ח השנתי של אטיוניטי, ה-20F, אמור שיתוף הפעולה הקיים עם מיקרוסופט להניב לאטיוניטי הכנסות של מיליון דולר ב-2008, ו-1.9 מיליון דולר בשנים שלאחר מכן. לאטיוניטי הסכמי OEM גם עם אורקל וחברות נוספות.

את הסכם ה-OEM עם מיקרוסופט חשפה אטיוניטי בחודש השנה, חשיפה שהביאה לקפיצה של 9.1% במנייתה באותו היום. מאז איבדה מניית החברה 62% מערכה, ואף נגרעה מהמסחר בנאסד"ק לאחר שמנייתה נסחרה לאחר שלא הצליחה להעלות את מנייתה אל מעל לרף המינימום הנוהג של דולר למניה. כיום נסחרת אטיוניטי "מעבר לדלפק" ברשימת הבולטין בורד, לפי שווי של 5.3 מיליון דולר בלבד.