רשת לחצה - וספורטפייב הפחיתה ממחיר המשחק בלטביה כ-350 אלף שקל

זכיינית ערוץ 2 היתה זכאית להנחה של 10% על המחיר המקורי, 1.3 מיליון שקל, אם המשחק לא ישודר בין 20:00 ל-22:00 - אך דרשה הנחה נוספת בשל שידור המשחק ב-18:00 ; המשחק אתמול השיג רייטינג של 21.1%

זכיינית ערוץ 2 רשת, שמשדרת את משחקי נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010, תפחית ב-350 אלף שקל את המחיר שהיתה אמורה לשלם לחברת השיווק ספורטפייב עבור משחק הנבחרת ביום רביעי בלטביה. הדבר נובע מהעובדה שהמשחק לא משודר בפריים-טיים.

לפי ההסכם בין רשת לחברת השיווק הגרמנית, היתה אמורה זכיינית ערוץ 2 לשלם סכום של 1.3 מיליון שקלים לכל אחד מחמשת משחקי החוץ של הנבחרת. עם זאת, ברשת טענו כי בעת רכישת הזכויות תומחרה העסקה לפי תעריף של פריים-טיים, ומאחר שמשחק הנבחרת ביום רביעי הקרוב בריגה ייפתח בשעה 18:00 הוא הופך לפחות אטרקטיבי עבור המפרסמים.

נציין כי בחוזה בין הצדדים ישנו סעיף המקנה הנחה של 10% (כ-130 אלף שקלים) על מחיר הרכישה במידה שהמשחק אינו משודר בין 20:00 - 22:00, אולם ברשת דרשו לקזז עוד את מחיר העסקה. לאחר מו"מ בין הצדדים הסכימו נציגי ספורטפייב, החברה שמחזיקה בזכויות השידור של משחקי נבחרת הכדורגל לחו"ל, על תשלום מופחת עוד יותר עבור השידור מלטביה. ברשת ובספורטייב סירבו להתייחס לדברים.

אגב, המשחק אתמול מול לוקסמבורג השיג רייטינג של 21.1% בקרב משקי בית יהודיים, והיה המשחק הכי נצפה עד כה בקמפיין. המשחק שפתח את הקמפיין מול שווייץ השיג רייטינג של 18.8%, ואילו המשחק מול מולדובה בחודש שעבר השיג 17.9%.