סלקום מייקרת ב-25% את מחירי השיחות בשוק הטלפוניה הנייחת לעסקים

באופן פורמלי מדובר בייקור המחיר מ-7.6 אגורות לדקה ל-9.5 אגורות לדקה, אך גורמים שונים ציינו כי מדובר בשינוי שעורכת החברה בתמחור, כך שככל שהלקוחות ידברו יותר - כך יגדלו אחוזי ההנחה

חברת סלקום מייקרת את מחיר דקת השיחה בשוק הטלפוניה הנייחת לעסקים ב-25%. באופן פורמלי מדובר בייקור המחיר מ-7.6 אגורות לדקה ל-9.5 אגורות לדקה, אך גורמים שונים ציינו כי מדובר בשינוי שעורכת החברה בתמחור, כך שככל שהלקוחות ידברו יותר - כך אחוזי ההנחה יגדלו יותר. במילים אחרות, העדכון כלפי מעלה נועד לעודד שיחות בקווי סלקום, אך הביטוי בחשבונית לא יהיה משמעותי.

סלקום מחברת לקוחות עסקיים בצירי PRI (ממשק טלפוניה לחיבור מרכזיות ארגוניות למתג של החברה וממנו החוצה ליעד המבוקש), לרוב תוך כדי תמיכה בשירות הסלולר. כלומר, הלקוחות הסלולריים בעיקר נהנים מהטבות במידה והם לוקחים את שירותי הטלפוניה הנייחת של סלקום, אך לא רק. החברה מוכרת את שירותי הטלפוניה הנייחת לארגונים רבים שאינם לקוחות סלולריים שלה.

היקף ההכנסות השנתיות של סלקום מפעילות הטלפוניה הפנים-ארצית (מפ"א) מוערכות בכ-80-100 מיליון שקל בשנה. החברה לא מפרטת את היקף הפעילות ולכן ההכנסות נזקפות לטובת הביצועים בסלולר. גם בפרטנר המצב דומה אך אצלה, בניגוד לסלקום, היקף פעילות המפ"א כרגע נמוך מאוד ואינו משתווה לזו של סלקום.