חברת לעומק התודעה שיווק לצעירים, בניהולם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, הודיעה על שינוי במבנה הארגוני של החברה, בפורום הנהלת החברה ובפעילות השטח.
מהחברה נמסר כי השינוי הארגוני הינו המשך ישיר של התרחבות פעילות החברה בתחום האינטראקטיב, המחקר והקד"מ, ובמסגרת מהלכיה להפוך לבית של הפרסום לצעירים בגילאי 18-35.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.