נעצר חשוד בדריסתה למוות של מיטל אהרונסון בתאונת פגע וברח

יממה לאחר שנמלט מהמשטרה נעצר היום חשוד בדריסתה למוות של מיטל אהרונסון ברחוב אבן גבירול בת"א ; החשוד הוא עבריין המוכר למשטרה, שעפ"י החשד היה שיכור ; בסך-הכל נהרגו 3 הולכי רגל בסוף השבוע

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת)

יממה לאחר שנימלט מהמשטרה, נעצר היום (א') חשוד בדריסתה למוות של מיטל אהרונסון ברחוב אבן גבירול אתמול לפנות בוקר בתל-אביב. החשוד הוא צעיר בן 27, תושב רמת-גן, שנעצר אחר-הצהריים בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אמש בתל-אביב, בה גם נפצעה קשה חברתה של אהרונסון ז"ל. החשוד מוכר למשטרה, ועל-פי החשד היה שיכור.

מהמשטרה נמסר כי במהלך חקירתו של החשוד במרחב התנועה הוא סירב לשתף פעולה עם החוקרים ושמר על זכות השתיקה. מחר (ב') יובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל-אביב.

בלילה שבין חמישי לשישי עצרה המשטרה רכב שבו היו 3 צעירים בשנות ה-20 לחייהם, הקשורים לכנופיית רמת עמיד והמוכרים למשטרה. ויקטור לביא, בן 22 מרמת-גן, שנהג ברכב בשעת המעצר, סירב לעבור בדיקת אלכוהול. שני חבריו לקחו את ההגה לידיים, ונמלטו מהמקום. כעבור 20 דקות, על-פי החשד, פגעו באהרונסון ובחברתה שיצאו מפאב לאחר בילוי לילי.

מצלמות אבטחה תיעדו את מיטל אהרונסון בת ה-27 מהרצליה מבלה באותו הלילה בו נדרסה למוות בתאונת פגע וברח בתל-אביב. במהלך סוף השבוע הקטלני נהרגו 3 הולכי רגל בתאונות דרכים ברחבי הארץ.