השחקנית אליענה בקייר תקבל סכום מדווח של 20 אלף דולר עבור קמפיין לאופנת SECCESS לחורף 2009.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נמסיס, יעלה בהשקעה כוללת של 250 אלף שקל ויכלול הפצת קטלוג בדיוור ישיר, קמפיין באינטרנט, פרסומים בנקודות המכירה ופרסומים באמצעי המדיה השונים בתחומי האופנה.
אופנת SECCESS נמכרת כיום ב-150 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.