הרשת החברתית Linkedin השלימה גיוס של 22.7 מיליון דולר

זאת לאחר גיוס של 53 מיליון דולר שביצעה ביוני הרשת, שחברים בה 30 מיליון משתמשים ; מנכ"ל החברה, דן ניי: "טוב שיהיו בקופת החברה מזומנים, בזמנים של מחנק אשראי בשווקים"

הרשת החברתית המקצועית, לינקדאין (LinkedIn), שמנהלת רשת בעלת 30 מיליון משתמשים המחוברים אליה, הודיעה היום (ה') כי השלימה גיוס נוסף של 22.7 מיליון דולר, שנועדו לסייע לחברה לבצע להגן על הפעילות העסקית שלה מהסערה הכלכלית שמטלטלת את השווקים, ולהוסיף לחברה נזילות.

החברה גייסה את הסכום המדובר מאחד ממשקיעיה הוותיקים, Bessemer Venture Partners, וכן מ-3 משקיעים חדשים. לאחר גיוס המזומנים שווי החברה נאמד בקצת יותר ממיליארד דולר. הגיוס מהיום בא לאחר גיוס של 53 מיליון דולר שביצעה החברה ביוני השנה.

לינקדאין טרם ניצלה מהמזומנים שגייסה, מהחברה נמסר כי "טוב שיהיו בקופת החברה מזומנים, בזמנים של מחנק אשראי בשווקים", כפי שציין מנכ"ל החברה, דן ניי, שהוסיף גם כי "החברה גייסה את המזומנים גם בכדי לאפשר לה רכישות עסקיות עתידיות".

לעת עתה, החברה עדיין מנסה להעלות את ההכנסות, לשם כך לינקדאין תחל בהצעה ללקוחותיה שירותים מקוונים ברשת בתשלום מיוחד שיידון בכל מקרה לגופו.