זעזוע בהוד-השרון: חשד שקצין משטרה רצח את אשתו ושני ילדיו הקטנים - והתאבד

ההורים שניהם היו קציני משטרה ; במשטרה מחפשים כעת קצה חוט שעשוי לשפוך אור על המניעים שהובילו על-פי החשד לרצח המשולש וההתאבדות ; מפקד מרחב שרון, תנ"צ קובי כהן: "זהו יום עצוב למשטרת ישראל"

המראות המזוויעים שהתגלו הבוקר (ה') לעיני שוטרים בדירת חבריהם שבהוד-השרון, גרמו להלם ולזעזוע: גופת ילד כבן שלוש שרועה בסלון הדירה ולידו גופת אביו הירויה, ובסמוך אליהם - גופת האם כשהיא ישובה על הרצפה ונשענת על הקיר. בנוסף, בחדר ההורים נמצאה תינוקת כבת 3 חודשים ללא רוח חיים, שגם היא נורתה למוות.

מחקירה ראשונית עולה חשד כי הבעל ירה באשתו ובשני ילדיו הפעוטים ואחר-כך התאבד. התדהמה גברה כאשר התברר שמדובר בזוג קצינים המשרתים במשטרה.

המחזה המזוויע התגלה סמוך לשעה 10.20, כאשר חבריו לעבודה של קצין המשטרה הגיעו לביתו, לאחר שלא ענה לטלפון. כשהגיעו לחניית הבית הם ראו את כלי הרכב של בני-הזוג המשרתים כקצינים במשטרה. כשעלו למעלה, דלת הבית היתה נעולה, והם נכנסו לדירה דרך המרפסת - ואז גילו את גופות בני-הזוג ושני ילדיהם הפעוטים.

רצח בהוד השרון

למקום גם הגיע אביה של הקצינה, אך השוטרים לא איפשרו לו לעלות לדירה, ולמקום הוזעקה ניידת זיהוי פלילי לבדיקת נסיבות האירוע המזעזע. לאחר החיפושים הראשוניים לא נמצא מכתב מהבעל, שעשוי היה לשפוך אור על נסיבות האירוע. גורמים במשטרה הבהירו כי לא היו סימנים מקדימים מצד הבעל במהלך עבודתו, שעלולים היו לרמוז על כוונתו לבצע את הרצח המשולש.

פרמדיק ותיק של מד"א, שהגיע בין לדירה, סיפר כי מעולם לא נתקל במראות כל-כך קשים: "לא רואים מראות קשים כאלה בכל יום, גם בעבודה שלנו. אחד מהאנשים שהיה במקום לא יכול היה לעמוד בפני המראה ויצא מהדירה".

על-פי ההערכות, האירוע התחולל בין שעה לשעתיים לפני מציאת הגופות הירויות. במשטרה מחפשים כעת קצה חוט שעשוי לשפוך אור על המניעים שהובילו על-פי החשד לרצח המשולש וההתאבדות.

רצח בהוד השרון

שכן: שמעתי קולות מתכתיים, אך לא תיארתי לעצמי שמדובר בקולות ירי

שכנים של קצין המשטרה שעל-פי החשד רצח את אשתו ושני ילדיו הפעוטים והתאבד, סיפרו, כי שמעו קולות נפץ, אך לא הצליחו לזהות אותם במדויק.

אחד השכנים סיפר: "בערך בשעה 6.40 שמעתי קולות מתכתיים, ולא תיארתי לעצמי שמדובר בירי. הקולות נשמעו לי כמו פירוק של סוכה. בהמשך שמעתי עוד קול מתכתי אחד. הבת הקטנה שלי אמרה לי שהקולות האלה נשמעים מהבית של השכנים. יצאתי למרפסת, שצמודה למרפסת שלהם, אבל לא הבחנתי בדבר".

הוא ציין כי רק לאחר כמה שעות הוא הבין שקרה אירוע מזעזע: "הגיעו שוטרים שצילצלו בפעמונים של הדלתות. הסתכלתי בעינית וראיתי את אחד השוטרים. הם נכנסו אליי הביתה ודרך המרפסת שלי עברו למרפסת של דירת בני-הזוג, וכשהודיעו שצריך להזמין מד"א, הבנתי שקרה כאן אסון".

לדברי השכן, על סמך היכרותם, מדובר בזוג צעיר, רגיל ושקט: "הם חבר'ה נעימים. אני מופתע מאוד ממה שקרה כאן. ידעתי שמדובר בזוג שוטרים. אף פעם לא שמעתי מכיוון הבית שלהם צעקות. הם היו זוג צעיר, שכנים נחמדים ושקטים. בחג האחרון נפגשנו במרפסות הצמודות שלנו, אמרנו שלום ואיחלנו חג שמח".

"יום עצוב למשטרת ישראל"

מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, וקצינים בכירים נוספים במשטרה הגיעו בצהריים לבית קצין המשטרה בהוד-השרון, שעל-פי החשד ירה באשתו ובשני ילדיו ולאחר מכן התאבד.

שוטרים שהכירו את בני-הזוג ציינו כי לא ידעו על סכסוך ביניהם. מפקד מרחב שרון, תנ"צ קובי כהן, מפקדה של האישה ובעבר גם מפקדו של הבעל, אמר: "זהו יום עצוב למשטרת ישראל. התחושות שלנו מאוד קשות בעקבות האירוע".

הוא הבהיר כי עדיין לא נמצא מכתב שיסביר את המניעים. "החקירה בראשיתה. אנחנו בודקים את כל הכיוונים, כשהכיוון העיקרי הוא רצח והתאבדות", הוא ציין.

הוא הוסיף כי הבעל היה אמור לאסוף הבוקר ברכב המשטרתי קצין משטרה אחר לעבודתם. אולם, כאשר הקצין השני ראה שחברו לא הגיע ולא התקשר למפקדם, וכאשר השוטרים לא הצליחו להשיג את הבעל - הם הגיעו למקום, פרצו לדירה ומצאו את גופות בני המשפחה.