משרדי עוה"ד תדמור וגרופמן-רחימי הודיעו על מיזוג

לדברי עו"ד דוד תדמור, אין קשר בין המיזוג למשבר הפיננסי העולמי: "השילוב בין המשרדים תוכנן מזמן וקודם בהרבה לאירועי החודש-חודשיים האחרונים"

בשעה שסימני השאלה בנוגע להשפעת המשבר העולמי על שוק עריכת-הדין מתרבים וההערכות כיצד יושפעו המשרדים, אם בכלל, משתנות בהתאם למי שמספק את התשובה, ישנם משרדים שממשיכים לשדר "עסקים כרגיל". הם ממשיכים לקלוט עובדים חדשים, לבצע מיזוגים ולהרחיב את המשרד, בלי להסגיר סממנים של לחץ או אי-ודאות בעקבות הערפל הכלכלי. בין המשרדים האלה נמצאים גם משרדי עוה"ד תדמור וגרופמן רחימי, שהודיעו הבוקר על מיזוג ביניהם.

לדברי עו"ד ד"ר דוד תדמור, ראש משרד עוה"ד תדמור, אין קשר בין המיזוג למשבר. "השילוב בין המשרדים תוכנן מזמן וקודם בהרבה לאירועי החודש-חודשיים האחרונים".

עורכי-דין רבים מעריכים כי מיזוגים מהסוג הזה, בין משרדים קטנים לבינוניים, יאפיינו את תקופת המשבר. הסיבה לכך היא הצורך לחזק את המשרד ולשמור על הקיים, ולאו דווקא הצורך להתפתח.

עם זאת, תדמור מבהיר, כי זה לא היה שיקול שהשפיע על המיזוג. להיפך, המיזוג הוא המשך ישיר למגמת ההתפתחות והצמיחה שעליה הצהיר עם הקמת המשרד. "אנו ממשיכים במסע שבו פתחנו לפני כשלוש שנים, להקים ולפתח משרד לעריכת-דין, המספק שירות עילי בתחומי התמחותו ללקוחות מרכזיים במשק הישראלי. בחודשים האחרונים קלטנו כוח-אדם חדש, יש לנו הרבה מאוד עבודה במשרד, ואני לא צופה שזה ישתנה בזמן הקרוב. אופי העבודה עשוי להשתנות, אך אנחנו בפירוש עסוקים".

את משרד עוה"ד תדמור הקים במאי 2005 דוד תדמור, שכיהן בעבר כממונה על ההגבלים העסקיים. המשרד, שמונה כיום 35 עורכי-דין ו-12 מתמחים, מתמחה במשפט אזרחי-מסחרי, בעסקאות, מימון פרויקטים, הגבלים עסקיים, מיסים, ליטיגציה, בנקאות, בניירות ערך ובתקשורת.

משרד עוה"ד גרופמן רחימי, בניהולם של השותפים עו"ד ירון גרופמן ועו"ד אבירם רחימי, הוקם ב-1999 ומתמחה בתחומי הנדל"ן, לרבות ייזום נדל"ן למגורים, שימור ושיקום מבנים, פיתוח נדל"ן מסחרי ותחנות דלק, ופרויקטים לפינוי-בינוי. בנוסף, מייצג המשרד גופים ישראליים וזרים בעסקאות ובמכרזים, בתקשורת ובביוטכנולוגיה, ומעניק ייעוץ שוטף לגופים עסקיים וציבוריים.

בימים הקרובים, עם מימוש המיזוג, יעברו עובדי משרד גרופמן רחימי למשרדי תדמור החדשים, הממוקמים בקומה ה-34 של המגדל המרובע במרכז עזריאלי בתל-אביב. שם המשרד הממוזג יישאר תדמור ושות'. עו"ד ירון גרופמן יעמוד בראש מחלקת הנדל"ן שלו, ועו"ד אבירם רחימי בראש המחלקה המסחרית שלו.

השותפים החדשים יצטרפו לשותפים הקיימים במשרד, בהם עו"ד דוד גדעוני, ראש מחלקת ליטיגציה; עו"ד טלי ירון-אלדר, ראש מחלקת מסים ישירים, מסים עקיפים ומיסוי בינלאומי; עו"ד יואל נאמן, ראש מחלקת מיזוגים ורכישות; עו"ד יונתן פינקלשטיין, ראש מחלקת ליווי ומימון פרויקטים; עו"ד אפרת שפירא, מומחית בליטיגציה, במשפט מנהלי, ובליווי ומימון פרויקטים; עו"ד אמיר שרף, ראש מחלקת שוקי הון וניירות ערך; ד"ר דוד תדמור, שותף מנהל, מתמחה במיזוגים ורכישות, בהגבלים עסקיים ובדיני תקשורת.