הסכם חסות בסך 100 אלף שקל להפועל אוסישקין עם ארומה תל-אביב

אוסישקין, קבוצת הכדורסל שנמצאת בבעלות אוהדיה, פותחת את העונה עם ספונסרית שתשלם לה סכום חסר תקדים ביחס לשאר הקבוצות בליגה א' ; שמה של הקבוצה ישתנה ככל הנראה ל"הפועל 'ארומה' אוסישקין"

הפועל אוסישיקין, קבוצת הכדורסל מליגה א' שנמצאת בבעלות אוהדיה, הודיעה כי מצאה ספונסר לעונה הקרובה - רשת ארומה תל אביב, שתתמוך במועדון בסכום של כ-100 אלף שקל.

מדובר בסכום חסר תקדים עבור קבוצה מליגה נמוכה. יש לציין כי תקציבה הכולל של אוסישקין בעונה הקודמת בליגה ב' עמד על כ-300 אלף שקל. במסגרת ההסכם, הלוגו של רשת בתי הקפה יופיע על חולצות השחקנים, ובנוסף ארומה תקבל פרסום ושילוט במשחקי הבית של הקבוצה. כמו כן, קיים סיכוי גבוה ששמה של הקבוצה ישתנה מ"הפועל אוסישקין" ל"הפועל 'ארומה' אוסישקין". עם זאת, שמה של העמותה ישאר על כנו.

מחר (ה') ב-20:30 תפתח אוסישקין את העונה שלה בליגה א', במשחק בית באולם הדר יוסף מול מכבי גני תקווה. מחירי הכרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה השנה יעמדו על 20 שקל, כאשר מחיר מנוי יגיע ל-200 שקל. מחיר חברות בעמותה יעמוד על 300 שקל, וחברות בעמותה + מנוי - 400 שקל. משחקי הקבוצה בעונה שעברה משכו מדי שבוע קהל גדול של כמה מאות צופים.

אגב, רשת ארומה ישראל היא נותנת החסות של קבוצת אוהדים אחרת - הפועל קטמון מליגה א' בכדורגל.