דלק נדל"ן מציעה לבעלי האג"ח להחליף הסדרה הקיימת בסדרה חדשה מגובה בנכסים מניבים בישראל

כנגד סדרת האג"חים החדשה ישועבדו בשעבוד ראשון נכסים מניבים בישראל של דלק נדל"ן, בשווי של כ-300 מיליון שקל ; המהלך נועד לשפר את יחסו של שוק ההון כלפי החברה ויכולותיה הפיננסיות

חברת דלק נדל"ן בניהולו של איליק רוז'נסקי, פועלת כדי לשפר את יחסו של שוק ההון כלפי החברה ויכולותיה הפיננסיות. החברה תציע למחזיקי האג"חים מסדרות ג, ד, שאין כנגדן בטחונות כלשהם, לפרוע את האג"חים הקיימים, ולקבל כנגדם סדרת אג"ח חדשה שתונפק ושתגובה בבטחונות מדרגה ראשונה.

כנגד סדרת האג"חים החדשה ישועבדו בשעבוד ראשון נכסים מניבים בישראל של דלק נדל"ן, בשווי של כ-300 מיליון שקל. משקיעים שיחליטו שלא להענות להצעה, יוכלו להמשיך ולהחזיק את איגרות החוב הקיימות עד לפרעונן המלא. איגרות החוב החדשות ייפרעו בתשלום אחד, במהלך 5 שנים ממועד הנפקתן.

מבחינתה של דלק נדל"ן, המהלך עשוי גם לשפר את מאזנה החשבונאי והתזרימי, שכן הוא יביא להקטנת מצבת ההתחייבויות של החברה, ולהגדלת הונה העצמי בסכומים שייקבעו רק לאחר שפרטי המהלך ייקבעו סופית.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן, אמר היום: "לאור העלייה החריגה בתשואות איגרות החוב של החברה בבורסה, והחשש בקרב המשקיעים, אנו פועלים במהלך שיסייע בשיפור יחסו של שוק ההון אל החברה ואל יכולת הפירעון שלה".

[לפורטל הפיננסי] ; [לאתר אפיקים סולידיים]