רדוור שוב מפספסת את תחזיות האנליסטים: משוכנעים שברבעון הרביעי יחזרו לרווחיות תפעולית

בניכוי הפחתות לא מוחשיות וחלוקת אופציות לעובדים, רושמת החברה הפסד Non-GAAP של 4.3 מיליון דולר

נדמה שאין עוד מי שמתרגש כאשר חברת רדוור מפספסת את תחזיות האנליסטים: בפעם השלישית ברציפות מתחילת השנה, מדווחת החברה בניהולו של רועי זיסאפל על תוצאות נמוכות מן הציפיות בשוק, עם הכנסות של 23.5 מיליון דולר והפסד Non-GAAP של 4.3 מיליון דולר, או 22 סנט למניה. הקונסנזוס בשוק, לעומת זאת, ציפה להכנסות של 25.4 מיליון דולר, ולהפסד סולידי יותר, של 14 סנט למניה.

מצד שני, בחברה חוזרים היום על היעד שהציבו בעבר, לחזרה לרווחיות Non-GAAP כבר ברבעון הבא. "אנחנו מחויבים יותר מתמיד להחזיר את העסק שלנו לרווחיות", צוטט היום בהודעת רדוור מנכ"ל החברה, רועי זיסאפל. "כחלק מכך, אנחנו מצפים להגדיל את ההכנסות ולשלוט על ההוצאות. אנחנו בטוחים באסטרטגיה שלנו", הוסיף.

הכנסות רדוור, שהסתכמו כאמור ב-23.5 מיליון דולר ברבעון השלישי, רשמו עלייה מינורית של 2.1% ביחס לרבעון המקביל, וירידה בשיעור זהה ביחס לרבעון הקודם. בשורה התחתונה, מדווחת החברה על הפסד נקי GAAP של 8.5 מיליון דולר. מדובר בהפסד חמור מהפסד של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, והפסד של 7.1 מיליון דולר ברבעון הקודם.

בניכוי הפחתות לא מוחשיות וחלוקת אופציות לעובדים, רושמת החברה הפסד Non-GAAP של 4.3 מיליון דולר. זאת בהשוואה להפסד Non-GAAP של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל והפסד של 5 מיליון דולר ברבעון הקודם.

רדוור מספקת פתרונות חומרה לניתוב עומסים באינטרנט. החברה נסחרת באופן דואלי בנאסד"ק ובתל-אביב לפי שווי של 126 מיליון דולר, לאחר צניחה של 59% מתחילת השנה.