מים לקפה? מי עדן רוכשת את פעילות חברת מועדון הקפה

מועדון הקפה עוסקת במתן שירותי קפה לעסקים, ומחזור מכירותיה עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה ; העסקה תתבצע באמצעות החברה הבת פאוזה

חברת מי עדן רוכשת את פעילות חברת מועדון הקפה באמצעות החברה הבת פאוזה. התמורה לרכישה תיעשה באמצעות הקצאת 26% מהמניות של פאוזה לקבוצת ארג'נטה האיטלקית, בעלת מועדון הקפה.

בטרם במיזוג תרכוש ארג'נטה את יתרת השליטה בידי מועדון הקפה מידי שותפיה הישראליים.

3,000 בתי עסק

מועדון הקפה עוסקת במתן שירותי קפה לעסקים מבוססי מכונות קפה. החברה מעניקה שירותים לכ-3,000 בתי עסק, ומחזור מכירותיה עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה.

חברת פאוזה עוסקת אף היא במתן פתרונות קפה לבתי עסק וללקוחות פרטיים. החברה מעניקה שירותים לכ-15,000 נקודות מכירה (כולל לקוחות פרטיים) ומחזור מכירותיה עומד על כ-70 מיליון שקל בשנה.

בין היתר מייצגת חברת פאוזה את מותג הקפה לוואצה בתחום הקפסולות ומעניקה שירותי קפה לרשת חנויות הנוחות ילו של חברת פז. יצוין כי פאוזה מובילה היום את שוק שירותי הקפה לעסקים ואילו מועדון הקפה היא השחקנית השנייה בגודלה בתחום.

לדברי מנכ"ל מי עדן ישראל, ליאור בן-ארצי, "פאוזה תהווה מנוף עתידי להרחבת קונספט הפעילות גם למדינות נוספות בהן פעילה מי עדן".

להרחיב פעילות

מי עדן משווקת היום מים במיכלים ב-18 מדינות ברחבי אירופה ומעניקה שירות למעל 400 אלף עסקים באזור. הרעיון הוא למעשה להרחיב את פעילותה של מי עדן במדינות אלה גם לפתרונות קפה לעסקים, בשיתוף עם חברת ארג'נטה. לפי הערכות מי עדן, שוק פתרונות הקפה לעסקים מגלגל כ-400 מיליון שקל בשנה.