כתב אישום נגד דורסי מיטל אהרונסון: נאשמים בהריגה, הפקרת חיי אדם ונהיגה בשכרות

שי סימון ושלום ימיני, המעורבים בתאונת הפגע-וברח ברחוב אבן-גבירול בת"א, מואשמים גם בעבירות של גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, השמדת ראיה, אי ציות לרמזור אדום ופניית פרסה אסורה

הפרקליטות הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כתבי אישום נגד שי סימון ושלום ימיני, המעורבים בתאונת הפגע-וברח ברחוב אבן-גבירול בתל-אביב, בה נהרגה מיטל אהרונסון ונפצעה קשה חברתה, מלי יזדי.

השניים מואשמים בעבירות של הריגה, גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות, השמדת ראיה, אי ציות לרמזור אדום ופניית פרסה אסורה.

על-פי כתב האישום, ב-17 באוקטובר, סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, ביציאה מנמל תל-אביב, נהג ויקטור לוי ברכב שטח מסוג טויוטה, כשהוא תחת השפעת אלכוהול. לצידו ישב שלום ימיני ובמושב האחורי ישב שי סימון, כאשר כולם נתונים תחת השפעת אלכוהול.

עוד נטען בכתב האישום, כי במהלך בדיקת שכרות במחסום המשטרה ביציאה מהנמל נמלטו עם הרכב סימון וימיני ובמהלך הנסיעה חצו את צומת הרחובות אבן-גבירול וצייטלין ברמזור אדום, כאשר באותה העת, אהרונסון ויזדי חצו את הצומת. לטענת התביעה, הנאשמים פגעו בשתיים בעוצמה והעיפו אותן למרחק של מספר מטרים וכתוצאה מכך נהרגה אהרונסון ואילו יזדי נפגעה באופן קשה ביותר.

השניים נמלטו מהמקום ולטענת התביעה ימיני איים על סימון לבל יספר על אירוע הדריסה, אחרת ישחט אותו ויפגע בבני משפחתו והשניים ניקו את כל הסימנים המפלילים במכונית העלולים לשמש כראיה נגדם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשים עד תום ההליכים.

בבקשה, נאמר בין היתר, כי בידי הפרקליטות מספר רב של עדי ראיה וכן קיים סרט של מצלמת אבטחה, בו נראה הרכב הפוגע באופן התואם למסלול הנסיעה לאחר הפקרתן של אהרונסון ויזדי.

טרם הדיון אמרה אמה של אהרונסון לכתבים, כי צריך למצות את הדין עם הנאשמים ולא לנכות שליש מעונשי המאסר על התנהגות טובה וכן לא לחתום על עיסקאות טיעון.

בסוף השבוע הוגש לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב אישום נגד בעל הרכב ויקטור לוי בהאשמות של נהיגה בשכרות, תקיפת שוטר ובריחה ממשמורת.