"מלי לוי נתפסה בחילופי זוגות": קמפיין עבור חברת הנעליים סקופ

הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום מומה פרסומאים ; ארי כהן, מבעלי משרד הפרסום: "לא מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי - מובן מאליו כי חברת מומה פרסומאים אינה מפרסמת חילופי זוגות בהקשרם המיני"

בשבוע החולף עלה טיזר פרסומי שעורר גל תגובות בציבור הרחב בכלל ובקרב הציבור הדתי בפרט. מדובר בטיזר "מלי לוי נתפסה בחילופי זוגות", אשר עלה באמצעות משרד הפרסום מומה פרסומאים, על גבי שילוט באוטובוסים, בטלוויזיה, ברדיו, ובעיתונות הארצית בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הטיזר זכה למאות תגובות באינטרנט ובתוכניות רדיו.

מדובר בקמפיין עבור חברת הנעליים סקופ.

ארי כהן, מבעלי משרד הפרסום מומה פרסומאים, אמר היום (ה'): "הקמפיין עלה בהשקעה של כשלושה מיליון שקל עבור מותג הנעלה שייחשף החל מהיום ובימים הקרובים. הטיזר עורר גל תגובות חסר תקדים. מיום עלייתו הגיעו לחברת כנען, אשר העלתה אותו על גבי אוטובוסים, מאות תלונות ובקשות להורידו בטענה שהמסר לא ראוי. לנו הגיעו דיווחים על כך שפוסטרים הושחתו ונוצר לחץ גדול. יודגש, כי אין מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי, מובן מאליו כי חברת מומה פרסומאים אינה מפרסמת חילופי זוגות בהקשרם המיני. הקמפיין הוא פרסומי גרידא, כפי שכל אדם סביר עשוי להבין מייד, כפי שיתברר בימים הקרובים".

כהן הוסיף: "הסערה הציבורית המיותרת, השחתת אוטובוסים וכן הסרת המודעות - מיותרות, מוגזמות ולא לגיטימית. יתרה מכך, פעולות ההשחתה של המודעות והסרת המודעות גרמה ללקוח נזק ממוני".

מומה פרסומאים הוקמה לפני כ-3 שנים. החברה מטפלת ב-15 לקוחות ביניהם: ליידי קופורט, רשת כל נעל סנטר, זד מחשבים.