מג'יק שומרת על המומנטום: הרווח הנקי הכפיל את עצמו ביחס לרבעון המקביל

הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-1.7 מיליון דולר, לעומת 769 אלף דולר ברבעון המקביל, ובדומה לרווח הנקי ברבעון הקודם ; ההכנסות הסתכמו ב-15.8 מיליון דולר, עלייה של 7.8% ביחס לרבעון המקביל

חברת התוכנה מג'יק מצליחה לשמור על המומנטום מהרבעון הקודם, כשהיא שומרת על רמה גבוהה של הכנסות, ומציגה שיפורים נוספים בשיעור הרווח הגולמי ובשורה התחתונה. מדו"ח הרבעון השלישי שמפרסמת היום (ב') מג'יק עולה כי הרווח הנקי שרשמה החברה הסתכם ברבעון ב-1.7 מיליון דולר, יותר מכפול ביחס לרווח נקי של 769 אלף דולר ברבעון המקביל, ובדומה לרווח הנקי ברבעון הקודם.

מג'יק נסחרת באופן דואלי בת"א ובנאסד"ק, לפי שווי של 60 מיליון דולר. החברה שייכת לקבוצת פורמולה שבשליטת אמבלייז, והיא מייצרת ומשווקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה.

"אנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף למג'יק, שבמהלכו הצלחנו לשמור על צמיחה כמתוכנן בשורה העליונה והתחתונה למרות התנודתיות בכלכלה העולמית ובשוקי המטרה שלנו", אמר היום גיא ברנשטיין, היו"ר הפעיל של מג'יק. ברנשטיין משמש כמנהל בפועל של החברה, מאז עזיבתו המתוקשרת של המנכ"ל הקודם, איתן נאור, באפריל האחרון.

בניכוי הפחתות בלתי-מוחשיות והוצאות בגין תגמול עובדים באמצעות חלוקת אופציות, מדווחת החברה על רווח Non-GAAP של 1.9 מיליון דולר. זאת בהשוואה לרווח Non-GAAP של 938 אלף דולר ברבעון המקביל ו-1.5 מיליון דולר ברבעון הקודם.

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-15.8 מיליון דולר, עלייה של 7.8% ביחס לרבעון המקביל. החברה לא הצליחה לשבור את שיא ההכנסות אותו קבעה ברבעון השני, אז דיווחה על הכנסות של 16 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון על 57.9%, ביחס לרווחיות גולמית של 51.7% ברבעון המקביל ו-57.7% ברבעון הקודם.