לקראת הבחירות: חב' הסלולר מבקשות מהמנויים אישור להמשיך ולשלוח SMS

זאת בעקבות כניסתו לתוקף של החוק האוסר משלוח ספאם ללא אישור המנוי ; לקראת הפריימריז במפלגות והבחירות הקרבות, צפוי ביקוש גדול למשלוח SMS מצד המפלגות והמועמדים כדי לגייס תומכים ומצביעים

החברות הסלולריות החלו בשבועות האחרונים ליזום שיחות טלפוניות למנוייהן, כדי לקבל אישור להמשיך ולשלוח להם הודעות SMS על שירותים חדשים או מיילים.

המהלך בא בעקבות כניסתו לתוקף של החוק האוסר משלוח הודעות ספאם, ב-1 בדצמבר. עבור החברות הסלולריות, האפשרות לשלוח הודעות SMS וספאם הוא אמצעי חשוב מאד לקראת הפריימריז במפלגות והבחירות הקרבות, שכן צפוי ביקוש גדול מאד למשלוח הודעות מצד המפלגות והמועמדים השונים, לצורך גיוס תומכים ומצביעים.

על פי החוק שהתקבל לאחרונה בכנסת ביוזמת משרד התקשורת, נאסר על חברות התקשורת וגופים שונים לשלוח הודעות ספאם, SMS או דוא"ל למנויים, ללא שקבלו אישור מפורש לכך מהמנוי.

בעקבות זאת החלו החברות בפניות יזומות למנויים בין אם מדובר בשיחות ישירות או בין אם מדובר בדואר אלקטרוני כדי לקבל אישור להמשיך ולשלוח מידע פרסומי.

בבחירות לנשיאות בארה"ב נעשה שימוש עצום במשלוח הודעות SMS ודוא"ל כדי לעודד אנשים להגיע ולהצביע, כאשר קהל היעד הוא בעיקר הצעירים.