בקרוב באתר YouTube: סרטים באורך מלא

אתר שיתוף סרטוני הווידיאו מתעתד להציג בקרוב סדרות טלוויזיה וסרטים באורך מלא מבית אולפני MGM ; צעד זה הוא האחרון בשורה של צעדים שנקטו ראשי האתר במטרה להגדיל את הכנסותיו מפרסום

אתר שיתוף סרטוני הווידיאו YouTube, מתעתד להציג בקרוב סדרות טלוויזיה וסרטים באורך מלא מבית אולפני מטרו גולדווין מאייר (MGM), כך נמסר בסוף השבוע. צעד זה הוא האחרון בשורה של צעדים שנקטו ראשי האתר במטרה להגדיל את הכנסותיו מפרסום.

האתר, הנמצא בשליטת ענקית האינטרנט גוגל , ישיק את השותפות עם האולפנים עם העלאת פרקים מסדרת הטלוויזיה "גלדיאטורים אמריקנים" ששודרה לפני כעשור. בערוץ נוסף על גבי האתר יוצגו הסרטים "נזיר חסין אש" ו"שבעת המופלאים". כמו-כן יוצגו סרטונים קצרים מתוך הסרט "לא רק בלונדינית". כל התכנים יהיו ניתנים לצפיה בחינם וילוו בפירסומות שיוצגו לצידם.

בחודש שעבר השיקו ב-YouTube שותפות דומה עם רשת הטלוויזיה CBS שאיפשרה להם להציג פרקים באורך מלא מתוך סדרות הטלוויזיה "צעירים חסרי מנוח", "מסע בין כוכבים" ו"בוורלי הילס 90210". מספר רשתות טלוויזיה כבר מעלות סרטונים קצרים מתוך סדרות המשודרות אצלן לאתר, שגם מכיל סרטונים דומים המועלים על-ידי הגולשים.

ב-YouTube בוחנים מזה מספר חודשים את האפשרות להצגת סרטונים ארוכים יותר מעשר הדקות אותן מאפשר האתר להעלות כעת. הצהרת הכוונות הזו של YouTube, מאיצה את התחרות הניטשת בינו ובין Hulu, אתר שיתוף קבצי הווידיאו המקוון הנמצא בבעלות News Corp וNBC Universal, בו מוצגים פרקים שלמים של סדרות טלוויזיה של הרשתות Fox, NBC ו-CBS.