בהכשרה ביטוח מצטרפים לטרנד הדוגמה האישית: מקצצת 7% בשכר הבכירים - לא צפויים פיטורים

ההפחתה - לעובדים המשתכרים 20 אלף שקל לחודש ומעלה ; על-פי ההערכות, מדובר בכשישית מעובדי החברה ; בחברה לא יהיו בונוסים ועדכוני שכר

מגמת הקיצוצים בחברות הביטוח נמשכת גם היא והפעם תורה של הנהלת הכשרה ביטוח, שבשליטת איש העסקים אלי אלעזרא, לבצע תוכנית קיצוצים. היום (ה') בשעה 16:00 כינס מנכ"ל החברה, עופר טרמצ'י, את עובדי החברה והודיע על שורת קיצוצים, בראשם הפחתת שכר של 7% לכל העובדים המשתכרים 20 אלף שקל לחודש ומעלה. על פי ההערכות מדובר בכשישית מעובדי החברה.

הקיצוץ בשכר הבכירים לא ילווה בקיצוץ בשיעור דומה בהטבות הסוציאליות הנלוות לשכר. מהכשרה מוסרים שאין פיטורי עובדים ומדובר לפי שעה בתוכנית זמנית לשנה, כהיערכות שנעשית במטרה לעבור את שארית השנה ואת 2009, שצפויה להיות קשה מבחינת ענף הביטוח ככלל והכשרה ביטוח בפרט. כמו כן אין בחברה בונוסים ועדכוני שכר. בנוסף, הכשרה ביטוח תודיע לפי הערכות לכל הספקים שעובדים עמה, פרט לסוכני ביטוח, על כוונה לקצץ את התשלומים אליהם בכ-5%-7%.

טרמצ'י מסר בתגובה: "אנו, מתוך אחריות כלפי החברה, בעלי המניות והשוק החלטנו להיערך לקראת הבאות ולצמצם את שכרם של המנהלים הבכירים. עובדי החברה שמשתכרים פחות מ-20 אלף שקל לחודש לא ייפגעו כיוון שלא צפויים פיטורים בחברה, קיצוץ במשכורותיהם או פגיעה בתשלומים הסוציאליים".