ערוץ 10 משיק לוח שידורים בהשקעה של כ-100 מיליון ש'

בלוח שידורי החורף משובצות 5 סדרות דרמה, אך פצצת הרייטינג צפויה להיות העונה השנייה של "הישרדות" * התוכנית של ליאור שליין תעבור לפריים-טיים

ערוץ 10 משיק את לוח השידורים שלו לחורף בהשקעה מוערכת של 90-100 מיליון שקל. הלוח החדש כולל 5 סדרות דרמה כאשר ההשקעה בגינם היא כ-23 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". בנוסף כולל הלוח 2 תוכניות בידור, 2 תוכניות ריאליטי, 2 סדרות דוקומנטריות וסרטי תעודה. סך ההשקעה של הערוץ בז'אנר עליון עומדת על כ-40 מיליון שקל.

בערוץ 10 שהעלו את תחום הריאליטי כיתה באמצעות "הישרדות" מציינים היום כי בניגוד לצו האופנה, דווקא לז'אנר סדרות הדרמה יש מקום מרכזי בלוח שידורי החורף של ערוץ 10.

"מגדלים באוויר" של ניר ברגמן (עם אלון אולארצ'יק, טלי שרון, נועה ברקאי ואחרים), "החברים של נאור 2" שצילומיה מסתיימים בימים אלה, עונה שנייה ל"לאהוב את אנה" שהחלה בצילומים לפני כשבועיים, "לא הבטחתי לך 2" ו"האמת העירומה" של האחים ברבש שעלתה לשידור באחרונה הן 5 סדרות הדרמה שיעלו לאוויר במהלך החורף הקרוב בערוץ.

עוד בלוח המשדרים: ליאור שליין, עוזב את משבצת הלייט נייט ועובר לפריים-טיים עם תוכנית בידור חדשה, ובנוסף תעלה תוכנית בידור סאטירית של טייכר וזרחוביץ ("ציפורי לילה" בגל"צ, תוכנית הערב ברדיו ת"א). בזאנ'ר הריאליטי תעלה כאמור "הישרדות - איי הפנינה" שצולמה בקיץ האחרון בפנמה ובנוסף תעלה "הבלוק" - סדרה המבוססת על פורמט ריאליטי אוסטרלי (The Block) במסגרתו חמישה זוגות מקבלים חמישה מבנים ריקים, אותם עליהם להפוך לדירות מגורים מושלמות - החל בתכנון המבנה ובנייתו וכלה בריהוט. מי שימכור את הדירה בסכום הגבוה ביותר - זוכה. במשך כל זמן השיפוץ המתמודדים מתגוררים בדירה הנבנית - בין עשרות פועלי הבניין ואנשי ההפקה. הסדרה תעלה לשידור במרץ.

בז'אנר התעודה יעלו לשידור שתי סדרות חדשות: "הסמויים", העוקבת אחר שוטרים סמויים אשר עוטים על עצמם זהות אחרת, יורדים למחתרת תחת כיסוי, מתנתקים מחיי היומיום הרגילים ויוצאים למשימות מסכנות חיים, ו"מסיבת סיום" המתעדת את חייהם של בני נוער בתקופה שבין סיום התיכון והגיוס לצה"ל. בנוסף יעלו גם סרטים דוקומנטריים בהם סרטה של אופירה אסייג על חיים רביבו וסרטם של יונתן ריגר ועמית פרבמן על אריק זאבי ושחר צוברי.

יש לזכור כי בנוסף לתוכנית אלה מחזיק ערוץ 10 גם בזכויות שידורי המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל כמו גם משחקיה של מכבי תל אביב בכדורסל במסגרת היורוליג. עבור זכויות אלה משלם הערוץ מיליוני שקלים בכל שנה. *