משחק השיא ב"עידן יאמר": 300 אלף שקל הכנסה למכבי נתניה

הקבוצה הכניסה את הסכום ממכירת 4,000 כרטיסים למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני ; הוצאות האבטחה על ההתמודדות עמדו על 100 אלף שקלים ; המועדון מכר 500 מיני מנויים לשלושת משחקי הבית האחרונים

המשחק מול בית"ר ירושלים שלשום (ב') הביא למכבי נתניה הכנסת שיא מאז הגיע דניאל יאמר למועדון - כ-300 אלף שקלים ממכירתם של 4,000 כרטיסים. בנתניה שמחו לגלות שהוצאות האבטחה על המשחק הסתכמו ב-100 אלף שקלים בלבד, כיוון שמרבית הכרטיסים נמכרו במכירה המוקדמת, מה שהצריך היערכות משטרתית קטנה יותר.

אגב, בנתניה הצליחו למכור 500 מיני מנויים, למשחקים שכללו את שלושת משחקי הבית האחרונים. כעת בוחנים במועדון את האפשרות לצאת במכירת מנויים למשחקי הסיבוב השני, שיכללו בין היתר את המשחקים בקופסה מול מכבי ת"א ומכבי חיפה.

במועדון תרמו לבית חולים שניידר כ-40 אלף שקלים מתוך ההכנסות של המשחק, כש-50% מהסכום נתרם על ידי הספונסרית מגדל מקפת. ספונסרית נוספת של המועדון, חברת ריאלטי, תרמה חמש מלגות מלאות למימון השתלבות ילדים משכונות מצוקה בקבוצות הצעירות של המועדון. המלגות יממנו שכר לימוד, הסעות, ארוחות, תלבושות וציוד ספורט לילדים. בנוסף חילקה ריאלטי 2,500 חולצות לאוהדי הקבוצה במשחק.