טבלת המותגים המושקעים בפרסום
בין התאריכים - 26/11/08 - 20/11/08 כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה
פרסום OFFLINE
באומן-בר-ריבנאי פותח וסוגר את טבלת ה-OFFLINE עם פלאפון ו- MUST.
פלאפון 578,055$
פלאפון מובילים את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
בנק דיסקונט 560,681$
בנק דיסקונט מפרסם באמצעות יהושע את האפשרויות של זמני פתיחת הסניפים.
סלקום 306,568$
סלקום מפרסמים את ההטבה הסלולרית החודשית באמצעות גיתם BBDO.
אקטימל 318,617$
אקטימל בקמפיין אבא וילד באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
MUST 268,899$
MUST בטעם בזוקה "מחפשת חבר חדש" באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
באנרים באינטרנט
מקאן דיגיטל בולטים עם שלושה מותגים בטבלת האינטרנט
סמסונג 96,790$
סמסונג בולט עם פרסום לדגמים שונים באמצעות מקאן דיגיטל.
BGAMES 82,639$
BGAMES של בזק משלים נראות באינטרנט באמצעות לעומק התודעה.
AXE 67,076$
AXE בקמפיין שפונה לחיילים באמצעות מקאן דיגיטל.
פרטנר 65,229$
פרטנר במבצע הענקת מכשיר קבוע לרכב ומודם סלולרי באמצעות אידיאולוג'יק.
סלקום 53,599$
סלקום במקום החמישי עם הטבה סלולרית מפתיעה באמצעות מקאן דיגיטל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.