נערה בהפרעה: השחקנית וינונה ריידר שוב נתפסה בגניבה

ריידר הורשעה ב-2002 בגניבת בגדים בשווי 6,000 דולר מחנות "סאקס" - והשנה בגניבת תכשירי איפור מחנות בהוליווד

שחקנית הקולנוע וינונה ריידר ("מציאות נושכת", "המספריים של אדוארד", "מונית לילה") שוב בצרות. הפעם, מדובר בתכשיטי יהלומים בשווי של 125 אלף דולר מ"בולגרי" שעקבותיהם נעלמו באורח מסתורי.

ריידר, שהורשעה ב-2002 בגנבת בגדים בשווי 6,000 דולר מחנות "סאקס" בשדרה החמישית בניו-יורק, ובמרץ השנה בגנבת תכשירי איפור מחנות בהוליווד, קיבלה את התכשיטים - צמיד וטבעת בהשאלה כדי לענדן במסיבה של מגזין האופנה "מארי קלייר" שנערכה במדריד ב-23 בנובמבר. לצידם הושאלו לה גם שמלה, נעליים, ואביזרים נוספים. ברם, הללו לא חזרו מעולם לבעליהם החוקיים.

ריידר מצדה טוענת כי אבדו. לדבריה, מסרה אותם למשמורת בכספת המלון בו התאכסנה, ומשם נעלמו עקבותיהם. במלון, מאידך, טוענים כי מאמציהם לאתר חומר ממצלמות האבטחה שיאשש את דבריה העלו חרס.

"בולגרי", בתגובה, פנו למשטרה. כרגע ריידר אינה נחשבת לחשודה בגנבה, אך נראה כי השאירה בחדרה שבמלון את שאר המלבושים והאביזרים שנתנו לה בהשאלה, דבר המעלה את החשד כי היהלומים מעולם לא מצאו את דרכם לכספת. ריידר, המגלמת את אמו של ספוק בסרט החדש של "מסע בין כוכבים" אושפזה ימים ספורים לפני המסיבה בבית חולים בלונדון, בשל התמוטטות מסתורית, שעל-פי דיווחים שונים, התרחשה בשל צריכת יתר של תרופות מרשם.