דסק"ש מעלה את מחיר הצעת הרכש לנכסים ובניין ל-154 שקל ודוחה את מועד הקיבול ל-4 בדצמבר

ההצעה החדשה משקפת עלייה של 22% ביחס למחיר המקורי, ותוספת של 6.4% ביחס למחיר הפתיחה של המניה - 144.7 שקל ; במקרה שהצעת הרכש תיענה במלואה, תשלם דסק"ש כ-100.1 מיליון שקל ואחזקתה בחברת הנדל"ן תגדל לכ-86% מ-75% כיום

חברת נכסים ובנין דיווחה הבוקר (ב') כי אתמול בערב קיבלה החברה מהחברה האם, דסק"ש מקבוצת אי.די.בי שבשליטת איש העסקים נוחי דנקר, המחזיקה בה בכ-75% מנכסים ובנין, הודעה על תיקון מפרט הצעת הרכש של דסק"ש לרכישת מניות נכסים ובנין.

על פי ההצעה החדשה יעלה מחיר הצעת הרכש לסך של כ-154 שקל במקום סך של 126 שקל למניה, עלייה של 22% ביחס למחיר המקורי, ותוספת של 6.4% ביחס למחיר הפתיחה של המניה הבוקר בבורסה שעמד על 144.7 שקל. על רקע העלאת מחיר הצעת הרכש רושמת המניה עלייה של 3% . במקרה שהצעת הרכש תיענה במלואה, תגדל האחזקה של דסק"ש בחברת הנדל"ן לשיעור של כ-86%.

בנוסף הודיעה דסק"ש כי היא מאריכה את מועד הקיבול האחרון שעל פי המפרט המתוקן נדחה ל-4 בדצמבר ב-14:00.

הצעת הרכש שפורסמה ב-17 בנובמבר הינה לרכישה של 650 אלף מניות רגילות בנות 1 שקל ע.נ. של חברת נכסים ובנין. הודעת התיקון עליה נודע היום מהווה הטבה של תנאי ההצעה. ובמידה ותתקבל ההצעה תשלם דסק"ש בעבור נכסים ובנין סך של 100.1 מיליון שקל. בשנה האחרונה איבדה המניה כ-70% משוויה.

נזכיר כי ביום הפרסום הראשוני של הצעת הרכש למניית נכסים ובניין זינקה המניה במהלך המסחר ב-27.14%. זאת בניגוד למגמה השלילית שאיפיינה באותו היום את השוק, ששיקפה רוב שעות היום ירידות חדות של עד 4% במדדים המובילים. ל"גלובס" נודע אז כי רשות ניירות ערך בודקת האם היה שימוש במידע פנים הנוגע להצעת הרכש.

רכז ההצעה, כלל פיננסים בטוחה אישר לדסק"ש כי התחייבותו להבטיח את ביצוע התחייבות המציעה לתשלום התמורה הנקובה בהצעת הרכש - תקפה גם לאחר תיקון מחיר הצעת הרכש ודחיית מועד הקיבול האחרון.