און טראק: במונחי Non-GAAP, ההפסד הרבעוני הצטמצם ב-46% ל-3.2 מיליון דולר

דירקטוריון החברה אישר רכישה עצמית של מניות בהיקף כספי שלא יעלה על 5 מיליון דולר ; בתוך כך, החברה הבת בפולין זכתה בחוזה להיות מפעילת מערכת הכרטיסים האלקטרוניים של וורשה

חברת און טראק המפתחת ומייצרת טכנולוגיית כרטיסים חכמים המופעלים ללא מגע, המבוססים על מעבדים זעירים ומיועדים לזיהוי, ביצוע תשלומים, מערכות תשלום דלק ואפליקציות נוספות, דיווחה היום (ב'), לפני תחילת המסחר בוול סטריט, על גידול של 10% בהכנסות הרבעון השלישי ל-10.9 מיליון דולר, לעומת הכנסת בהיקף 9.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

על בסיס GAAP, ההפסד הנקי הצטמצם מ-39% לסך של 4.8 מיליון דולר, או הפסד של 23 סנט למניה. על בסיס Non-GAAP, ההפסד הצטמצם ב-46% והגיע ל-3.2 מיליון דולר, או 16 סנט למניה.

דירקטוריון החברה אישר רכישה עצמית של מניות, בהיקף כספי שלא יעלה על 5 מיליון דולר. לא נקבעו פרטיה של התוכנית.

בתוך כך, און טראק הודיעה כי ASEC, החברה הבת בבעלותה המלאה, הפועלת בפולין, זכתה בחוזה להיות מפעילת מערכת הכרטיסים האלקטרוניים של וורשה - המשמשים לתחבורה עירונית - על האספקטים של מכירות, תשתית, שירות, הפצה, תחזוקה והטענה של כרטיסים ברחבי בירת פולין.

הפרויקט צפוי להניב הכנסות החל מהרבעון השלישי של 2009, כאשר ההכנסות הישירות מעמלות צפויות להסתכם ב-5 השנים הבאות בלמעלה מ-10 מיליון דולר.