גם הפריימריז בליכוד עשויים להידחות: נתניהו ינסה להעביר החלטה שתגדיל סיכויי ה"כוכבים" להתברג ברשימה

בכינוס בהול של מרכז הליכוד הערב יידונו שני נושאים - אופן הבטחת הייצוג למשבצת הממוקמים במקומות ה-21 וה-30 ומספר הסימונים שיוכל לסמן כל מתפקד בטופס ההצבעה

גם בליכוד עשויים להידחות הפריימריז: מרכז המפלגה יתכנס הערב (ג') כדי לדון שוב באופן ההצבעה בבחירות המקדימות של הליכוד לכנסת. בישיבה יידונו שני נושאים - אופן הבטחת הייצוג למשבצת הממוקמים במקומות ה-21 וה-30 ומספר הסימונים שיוכל לסמן כל מתפקד בטופס ההצבעה. לפי שעה עומד מספר הסימונים בטופס על עשרה, אולם יו"ר התנועה, בנימין נתניהו, מבקש להגדילם ל-15, וזאת בניגוד לעמדת חברי הכנסת, המתנגדים למהלך שיקל על "כוכביו" של נתניהו להתברג ברשימה לכנסת. גורמים בליכוד מעריכים כי הצדדים יגיעו לפשרה שתגדיל את כמות הסימונים ל-12.

במקביל, צפוי המהלך שמקדם נתניהו לפגוע בסיכוייו של איש הימין משה פייגלין להכניס כמה מאנשיו לרשימה. בימים האחרונים מנסה נתניהו להילחם בכל דרך בפייגלין ואנשיו. אמש פנה יו"ר המפלגה למתמודדים ודרש מהם לא לעשות דילים על פייגלין, במאמץ לדחוק אותו מרשימת הליכוד. במפלגה נשמעה היום ביקורת על המהלך. "המאבקים הפומביים של ביבי בפייגלין רק מעצימים את פייגלין ומחזירים לקידמת הבמה את מרכז הליכוד שנתפס רע מאוד בעיני הציבור, מה שגורם נזק כבד מאוד לקמפיין הליכוד", אמר גורם בליכוד.

ההחלטה על כינוס המרכז נעשתה בצעד לא שגרתי ובהתרעה של יום אחד בלבד. הבוקר גבר הליכוד החשש כי אנשי פייגלין, הנחשבים ליותר מאורגנים יותר מאנשי נתניהו, יגיעו בהמוניהם וההתרעה הקצרה תפגע בסופו של דבר בנתניהו. מחשש לאחוזי הגעה נמוכים למרכז, נפגש הבוקר נתניהו עם כמה מחברי הכנסת וביקש מהם לגייס חברים להגיע למרכז.

ייתכן שבשל ההחלטות שיתקבלו היום יאלצו בליכוד לדחות את מועד הפריימריז בשל ההתאמות שיש לבצע בתוכנת ההצבעה. גם בליכוד אמורים להצביע באמצעות מערכת ממוחשבת של מסכי מגע, הדומה לזו שכשלה היום במפלגת העבודה, אולם במפלגה אומרים כי ניסו את המערכת פעמים רבות ואצלם לא צפויות תקלות.