הקרב על כרטיס השחקן של מאור בוזגלו: הבורר פסק לטובת יעקב בוזגלו

ראובן מועלם, שתבע בעלות על כרטיס השחקן של קשר מכבי ת"א וביקש לקבל מחצית מסכום העברתו ממכבי חיפה בסך 1.2 מיליון דולר, יקבל 170 אלף שקל בלבד עבור השקעתו בשחקן

סוכן השחקנים ראובן מועלם, שתבע בעלות על 50% מכרטיס השחקן של מאור בוזגלו וביקש לקבל כ-1.2 מיליון דולר, מחצית מסכום העברתו של השחקן ממכבי חיפה למכבי ת"א הקיץ, קיבל היום (א') חדשות לא טובות מבחינתו.

הסכסוך בן שבע השנים הגיע לסיומו עם פסק הבורר בעניין, לפחות עד לערעור הצפוי מבחינתו של מועלם. הבורר בתיק פסק לזכותו של יעקב בוזגלו, אביו של מאור שהחזיק בזכויות על 50 האחוזים הנותרים של כרטיס השחקן, וחייב אותו לשלם למועלם 430 אלף שקל בלבד, מתוך זה 170 אלף עבור השקעתו במאור בוזגלו, השאר (עוד 360 אלף שקל) בתמורה להשקעתו באחיו.

מועלם כבר קיבל ממשפחת בוזגלו סכום של 66 אלף שקל במהלך ההליך המשפטי, מה שמשאיר את חוב המשפחה כרגע על 364 אלף שקל.

מועלם אמר לאתר ספורט 5 לאחר ההחלטה: "מצד אחד הבורר פוסק שבוזגלו מרמה ומשתמש במאור לצרכיו האישיים, מצד שני מפליאה אותי ההחלטה. אני לא מתכוון לוותר ואערער לבית המשפט".

יעקב בוזגלו: "אני שמח על ההחלטה אבל לא רוצה להגיב מעבר לזה. בהמשך השבוע אכנס מסיבת עיתונאים ואגיד את מה שיש לי להגיד". עורך דינו של מאור, צ'רלי בוזגלו הוסיף: "היום הסתיים סכסוך של שבע שנים, ונקבע כי הזכויות על כרטיס השחקן שייכות למאור בלבד. זה הישג עצום למאור, ולמשפחת בוזגלו".