עוד מכה לאבי לוזון: מאמן נבחרת הנשים בכדורגל תובע מההתאחדות 600 אלף שקל

היום השחור של יו"ר ההתאחדות לכדורגל: אחרי הפרסומים על החקירה שמתנהלת נגדו ונגד אחיו עמוס בגין שחיתות, עכשיו מתברר כי הוגשה נגד ההתאחדות תביעה בבית הדין לעבודה: "לוזון פיטר אותי בלי סיבה"

זה ממש לא היום של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. הבוקר (ג') נודע כי מתנהלת חקירה נגדו ונגד אחיו עמוס בגין חשד לקבלת שוחד, ועכשיו מתברר כי מאמן נבחרת ישראל לנשים בכדורגל, אלון שרייר, תובע בבית הדין לעבודה מההתאחדות פיצויי פיטורים וזכויות סוציאליות נוספות בסך כ-600 אלף שקל. לטענתו, היו"ר לוזון פיטר אותו בלי סיבה.

בתביעה שהגיש לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב באמצעות עו"ד יוחי גבע, טוען שרייר כי ב-1997 הוא מונה למאמן נבחרת הנערות, ולאור שביעות-הרצון ממנו ב-2004 הוא מונה גם למאמן נבחרת הבוגרות. למרות שעבד ברציפות, ההתאחדות לא חתמה איתו על הסכמים רציפים. לדבריו, הוא נדרש לחתום בדרך-כלל על הסכמים חלקיים שבהם "רב הנסתר על הגלוי", ושלא הושאר לו עותק מהם.

שרייר טוען כי כאשר לוזון מונה ליו"ר ההתאחדות, הוא החליט לפטר אותו בלי סיבה נראית לעין. כשביקש לקבוע איתו פגישה, אמר לו לוזון: "מה, אני חייב להעסיק את אלון שרייר כל החיים?"

שרייר קיבל 11 אלף שקל לחודש עבור אימון נבחרת הנערות, והוא תובע שכר זהה לפחות עבור האימון המקביל של הנבחרת הבוגרת, בנוסף לפיצויי פיטורין, דמי הבראה וזכויות נוספות.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "שרייר לא פוטר. הסכם ההעסקה שלו בהתאחדות הסתיים ולא חודש, כפי שקרה עם מאמנים אחרים שחוזיהם הסתיימו ולא חודשו".

הירשם לקבלת ניוזלטר והתראות ספורט