יוניסרף משיקה מנוע חיפוש סלולרי בהודו שישמש את טיימס אוף אינדיאה; היקף העיסקה נאמד ב-5 מיליון דולר

פורטל "טיימס" הוא הפורטל הסלולרי הגדול ביותר בהודו עם כ-5 מיליון משתמשים יחודיים בחודש ; בהודו נוספים מדי חודש כ-8 מיליון מנויים סלולרים חדשים

יוניסרף, החברה הבת של יוניסל ואינפוג'ין, מודיעה על חתימת הסכם עם טיימס אוף אינדיאה, חברת התקשורת הגדולה בהודו ובעלת העיתון בעל התפוצה הגדולה בעולם. במסגרת ההסכם, תשיק החברה ההודית את פלטפורמת החיפוש הסלולרי של יוניסרף בפורטל הסלולרי שלה. ההסכם נחתם לפני כחודשיים והשקת מנוע החיפוש מבוצעת כבר השבוע לאחר עבודה מהירה ואינטנסיבית על התאמות לשוק ההודי.

פורטל "טיימס" הינו הפורטל הסלולרי הגדול ביותר בהודו עם כ-5 מיליון משתמשים יחודיים בחודש. בהודו מצטרפים מדי חודש כ 8 מיליון מנויים סלולרים חדשים ל 350 מיליון המנויים הסלולרים כיום. בשוק בו יושקו רשתות דור 3 רק בשנה הבאה, צפוי מספר המשתמשים בשירות להגיע לעשרות מיליונים בשנים הקרובות. פלטפורמת החיפוש תאפשר חיפוש של תכנים בפורטל הסלולרי של טיימס אוף אינדיאה וכן חיפוש מבוסס SMS.

יוניסרף תשלב בפלטפורמת החיפוש תכנים ממספר מקורות שונים, ביניהם אתרי אינטרנט, תכני מולטימדיה להורדה, תוכן גולשים ועוד. תכנים אלה יכללו נושאים מגוונים כגון:חדשות, כלכלה , ספורט (בין השאר קריקט הספורט הפופולרי ביותר בהודו), וסרטים (בדגש על בוליווד הנחשבת לתעשיית הסרטים הגדולה בעולם כיום ), ויכילו כתבות ותמונות.

"שירותי התוכן הסלולרי בהודו נמצאים בתחילת הדרך ואנו שמחים להכריז על פריצת דרך משמעותית זו שהינה הראשונה בסדרת הסכמים אסטרטגיים חשובים עם חברות מדיה מתקדמות בשוק ההודי. בכוונתנו לשלב טכנולוגיות נוספות של חברות ישראליות בשירותים שונים, כבר השנה, בתחומים כמו פרסום סלולרי מתקדם, חיפוש מוטה קהילות ועוד. שילוב נכון של טכנולוגיות נפלאות שצומחות בישראל מאפשר לנו להביא פתרונות בעלי יתרון יחסי מובהק לשוק ההודי מצד אחד ומצד שני מביא הרבה גאווה וכבוד לתעשיית ההיטק בישראל", אמר אורי ירדן, מנכ"ל יוניסרף.

חברת יוניסרף הינה ספקית שירותי אינטרנט סלולרי בארץ ובעולם, המאפשרת לגופי מדיה למקסם את נכסיהן במדיה הסלולרית. החברה הינה פרי שיתוף פעולה של החברות יוניסל ואינפוג'ין וכיום משרתת מגוון רחב של לקוחות כגון : וואלה, גלובס, דפי זהב, מפה ועוד.

קבוצת יוניסל נוסדה ב 2001 כחברה המספקת פתרונות להפצת תוכן ושרותי סליקה סלולריים (MASP) כיום כוללת הקבוצה מספר חברות המספקות בישראל ובחו"ל שרותי ערך מוסף.