נענע10 ישתף פעולה עם פייסבוק: הפלטפורמה Facebook Connect תשולב באתר

זאת במטרה לייצר ממשק בין גולשי הפורטל לבין משתמשי הרשת החברתית ; מהלך זה הוא חלק מההשקה המחודשת של אתר נענע10, שעלה לאוויר

פייסבוק מרחיבה את הנוכחות שלה בישראל. היום (ב') נודע כי הפורטל נענע10 ישתף פעולה עם הרשת החברתית פייסבוק, שבמסגרתו תשולב הפלטפורמה Facebook Connect באתר, במטרה לייצר ממשק בין גולשי הפורטל לבין משתמשי הרשת החברתית. מהלך זה הוא חלק מההשקה המחודשת של נענע10, שעלה היום לאוויר.

בשלב הראשון, יוכלו גולשי נענע10 להתעדכן בסטטוסים של חבריהם בפייסבוק ולעדכן את הסטטוס שלהם במהלך גלישתם באתר, ולשתף את החברים שלהם בתכני האתר. בשלב מאוחר יותר תיצור נענע10 ממשקים אינטראקטיביים עם תוכניות ערוץ10.

בחודשים האחרונים הושקה הפלטפורמה במספר אתרי תוכן נבחרים ברחבי העולם, ביניהם citysearch, אתר ה-Insider של רשת הטלוויזיה CBS, פלטפורמת הפורומים של אתר CNN ואתר CNET. בנענע10 מציינים כי התקנת השירות, שלוותה על ידי פייסבוק, מכילה את כללי ההגנה על הפרטיות של הרשת החברתית ומדגישים כי ההתחברות לשירות באמצעות נענע10 זהה לחלוטין להתחברות דרך אתר פייסבוק עצמו.

נט ג'קובסון, סגן נשיא פייסבוק לפיתוח עסקי בינלאומי, אמר בתגובה: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת Facebook Connect לראשונה בישראל, ושמחים על הצטרפות נענע10, אחד מהאתרים המובילים בישראל, לפלטפורמה החברתית". לדבריו, השילוב הזה "יעשיר את חוויית הגלישה של גולשי נענע10, ויעניק להם כלים חדשים לתקשר עם הרשת".

זאב חספר, מנכ"ל נענע10, הוסיף: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם פייסבוק, אתר שהפך למערכת העצבית של הרשת. מבחינתנו זהו שלב נוסף במימוש ההבטחה של הצבת הגולש במרכז החשיבה שלנו, ובהסתכלות על צרכיו הכוללים".