נוקיה 6600 Fold - יפה ויקר

מכשיר מוצלח, ידידותי לשימוש, המכיל בדיוק את אותם פיצ'רים שקהל היעד שלו מחפש: מסך חיצוני ייחודי, עיצוב אופנתי וממשק נוקיה הקלאסי והידידותי. רק חבל שהוא יקר כל-כך

מחיר באורנג': 2,124 שקל (או 59 שקל כפול 36 תשלומים). מחיר בסלקום: 2,160 שקל (או 60 שקל כפול 36 תשלומים)

יתרונות: מסך חיצוני ייחודי, עיצוב אופנתי וממשק נוקיה הקלאסי והידידותי

חסרונות: קשה לראות את המסך החיצוני באור יום, ספיקרפון בינוני, בטרייה יחסית חלשה ומחיר גבוה

הטלפון השני בסדרת ה"סטייל" של נוקיה בארץ הוא ה-6600 Fold, מכשיר חביב ומעוצב במראה צדפה. הדגם המגיע בצבע שחור-אפור או סגול מסתיר בחזית המכשיר מסך הנגלה בעת השימוש בו. בעת הקשה עם האצבע פעמיים על חזית הטלפון, תגלו את השעון, והקשה כפולה נוספת בזמן צלצול, תגרום למכשיר לבצע השתקה של הצלצול וגם תאפשר לכם לדחות את השיחה.

נוקיה 6600 Fold

המסך החיצוני הוא פיצ'ר מדליק מאוד, שנותן לדגם הזה עיצוב ייחודי ושומר על חזית המכשיר נקייה בזמן שהוא לא בשימוש. הבעיה היחידה עם המסך היא הקושי לקרוא מה כתוב בו באור שמש ישיר. תכונה נוספת כאן הוא כפתור לפתיחת הפומית בצורה אוטומטית.

מצלמת 2 מגה פיקסל המגיעה עם המכשיר, מספקת תוצאות בינוניות מאוד במיוחד בתנאי תאורה חלשים, וזאת על אף שיש כאן פלאש. צילום הווידיאו לעומת זאת מעט יותר טוב. הבעיה עם המצלמה היא מיקום העדשה והפלאש שלה, הנמצאים בדיוק במקום הטבעי של האצבעות שלכם, מה שיגרום להן לככב בחלק מן התמונות שתצלמו, אם לא תשימו לב לכך.

נגן המוזיקה נוח לשימוש, ותמצאו כאן גם רמקול חזק וקצת צורם, חיבור לבלוטות' סטריאופוני ומתאם לחיבור אוזניות רגילות.

למרות שהדגם הזה מיועד גם לגברים וגם לנשים, אנשי השיווק של נוקיה דאגו לאבזר אותו עם נרתיק זמש שיקרוץ בעיקר לבנות המין היפה. מלבד זה, תוכלו למצוא בערכת המכשיר כבל סנכרון למחשב, אוזניות סטריאופוניות וכרטיס זיכרון של חצי ג'יגה, הממוקם לצערנו מתחת לבטרייה, מה שמקשה מאוד על החלפת הכרטיס בעת הצורך.

אחד החסרונות הבולטים של המכשיר הוא דווקא היותו מדור 3 ולא מדור 2.5. הסיבה לכך היא שהמכשיר מתאים לאנשים שלא מחפשים לקרוא מיילים עם קבצים גדולים או יכולות חכמות אחרות, אלא מחפשים טלפון בסיסי, יפה ונוח, וכאן ה-6600 עושה עבודה טובה מאוד. אז למה הדור 3 מפריע לו? כי לקוחות שייקנו את המכשיר יצטרכו לרכוש איתו חבילת דור 3, שלא ממש תתרום להם וסתם תייקר את המחיר שלו, שגם ככה נמצא הרבה מעל לתג שמגיע לו.

בשורה התחתונה, ה-6600 Fold הוא מכשיר מוצלח, ידידותי לשימוש, המכיל בדיוק את אותם פיצ'רים שקהל היעד שלו מחפש, רק חבל שהוא יקר כל-כך.

ציון: 8.