פלאפון עצרה משלוח של 10,000 מכשירים של חברת טליט לרכב

הסיבה: המכשירים כללו רכיב פגום שגרם להתחממות ולריח של עשן ; מדובר בכבל מתאם לא מתאים שאחראי לויסות המתח, שהותקן במכשיר במשלוח האחרון ושהסתבר כי הוא אחראי לתקלה ; לטענת פלאפון הוחזרו רק שלושת אלפים מכשירים

חברת פלאפון החזירה משלוח של כמה אלפי מכשירים של חברת טליט, לאחר שהתברר שמכשירים לרכב שהעבירה לה מתחממים ופולטים עשן וריח שרוף. מדובר ברכיב מסוים בטלפון (כבל) שהותקן במכשיר במשלוח האחרון ושהסתבר כי הוא אחראי לתקלה. המשלוח בהיקף של כ-10 אלפים מכשירים נעצר בפלאפון והוחזר לחברה לתיקונים.

טליט משווקת מכשירים סלולריים לרכב כבר מהרבעון הראשון של השנה ובעשרות אלפי המכשירים ששיווקה לא נתגלו תקלות והם פעלו ללא דופי ולשביעות רצונה של החברה. אלא שבמשלוח האחרון שהחברה שיווקה לפלאפון הורכב כבל לא מתאים שאחראי לויסות המתח, וכתוצאה מכך המכשיר התחמם וגרם לאי נעימות רבה.

השאלה היא האם לקוחות שהמכשיר הותקן אצלם ברכב חשו בכך או שהתקלה התגלתה מוקדם יותר. בפלאפון ובטליט טוענים באופן חד משמעי שהמכשיר עם הכבל הפגום לא הותקן ולכן הלקוחות לא נפגעו.

בחברת טליט אישרו את עיקרי הסיפור ואמרו כי במשלוח האחרון לפלאפון איתרה מחלקת בקרת האיכות של החברה בעיה טכנית בעת החיבור של המכשיר למתח חשמלי, שגרמה לקצר. "אנחנו עדיין בבדיקה אבל יחד עם זאת כרגע המשלוח האחרון נעצר. אנחנו מעריכים כי בתוך שבועיים יתוקנו כל המכשירים ונוכל להמשיך ולספק אותו. לא היתה החזרה של המכשירים מלקוחות".

מפלאפון נמסר כי משלוח של עשרת אלפים מכשירים נעצר והוחזר לטליט לאחר שהתגלתה בו תקלה על ידי בקרת האיכות של החברה. עוד מסרה החברה כי המכשיר לא הגיע ללקוחות ונעצר אצלה, מה שמלמד שכל הטלפונים של טליט מתפקדים כראוי וללא כל בעיות. לטענת פלאפון הוחזרו רק שלושת אלפים מכשירים.