המתנה של ה-MLB לשנת 2009

ליגת הבייסבול השיקה את ערוץ הטלוויזיה החדש שלה, שישדר ל-50 מיליון בתי אב בארה"ב ; הרשת תינתן בחינם למנויים, ותגבה תשלום רק עבור משחקים חיים ; צפויה להכניס בשנה הראשונה שלה כ-200 מיליון דולר

היום לפנות בוקר (ה') עלתה לאוויר בארה"ב רשת ערוצי הטלוויזיה החדשה של ליגת הבייסבול (MLB). הרשת תשדר ל-50 מיליון בתי אב, כמות גדולה יותר מבתי האב שאליהם מגיעה רשת הערוצים הדומה של ליגת הפוטבול (NFL) חמש שנים לאחר היווסדה.

הרשת של ה-MLB ניתנת בחינם, לעומת זו ה-NFL, שהערוצים שלה נחשבים לערוצי פרימיום ו-42 מיליון המנויים שלה צריכים לשלם תוספת של שבעה דולר לחבילת הבסיס הקיימת שלהם כדי לצפות בה.

רשת ה-MLB תשדר בין היתר משחקים חיים מהעונה הרגילה בשיטת פיי-פר-ויו. ההערכות הן כי הרשת תכניס 200 מיליון דולר בשנה הראשונה שלה, כאשר 150 מיליון דולר יגיעו באמצעות פיי-פר-ויו ו-50 מיליון דולר נוספים ייכנסו ממפרסמים.

ה-MLB היא ליגת הספורט השנייה הכי מכניסות בעולם, אחרי ה-NFL. בשנת 2008 הסתכמו הכנסות הליגה בעונה הסדירה בלבד ב-6.5 מיליארד דולר.