הלחץ על בוימלגרין גובר: נדחתה סגירת עסקת המכירה של מלון שרתון מוריה באילת בכ-141 מיליון שקל

תוקף מזכר ההבנות הוארך עד ל-7 בינואר על מנת לתת לצדדים אפשרות לסגור את העסקה ; העסקה היתה אמורה להיסגר עד לסוף השנה כשבמלון מחזיקה חברת אזורים תיירות המוחזקת על-ידי אזורים (75%) ועל-ידי בוימלגרין קפיטל (25%)

קבוצת אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין, הודיעה כי היא ממשיכה במו"מ למכירת אחזקותיה במלון שרתון מוריה אילת שבבעלותה. על פי מתווה מזכר ההבנות שנחתם, אזורים תיירות, המוחזקת על ידי חברת אזורים (75%) והחברה האם, בוימלגרין קפיטל (25%) את המלון לאיש העסקים האילתי אשר גבאי ושותפו בני זרח בעבור סכום כולל של 141.5 מיליון שקל.

מזכר ההבנות בדבר הכוונה לנהל מו"מ ולערוך בדיקת נאותות נחתם עם אחת החברות שבבעלותו של גבאי ושותפיו - אורון, מלונות אסטרל (הכוללת כ-450 חדרים ב-4 מלונות באילת) או חברה הקשורה אליהן.

העסקה היתה אמורה להתממש עד לסוף השנה, כששתי החברות מחוייבות לממש נכסים שבידיהן בכדי להחזיר חובות למשקיעים. בהודעת הבורסה שפירסמה החברה, הובהר כי תוקף מזכר ההבנות למכירת המלון הוארך עד ל-7 בינואר על מנת לאפשר לצדדים לנסות ולהשלים את העסקה.

באסיפת אג"ח ג' של בוימלגרין קפיטל, שהתכנסה לפני כשבועיים בת"א, בעקבות הערת "עסק חי" שצורפה לדו"חות האחרונים. אמר גיל טובול, מנכ"ל החברה כי "מאז האסיפה האחרונה אין לנו הרבה מה לחדש. תוכנית העבודה שלנו מבוססת על מימוש נכסים. אנו צריכים שקט תעשייתי בכדי לבצע זאת בצורה אופטימלית. ההתעסקות התקשורתית רק מעכבת עסקות. יש היום רשימת נכסים (של חברות ציבוריות שנמצאות במצב דומה) שהולכת ומתארכת מיום ליום כך שהאלטרנטיבות הולכות וגדלות.