גם צ'רלטון תשדר מדי שבוע משחק מה-NBA

מצטרפת לבעלי הזכויות על ליגת ה-NBA בישראל, ביחד עם ערוץ הספורט ו-ESPN ; תשדר משחק אחד בשבוע במהלך העונה, אבל לא תוכל לשדר את המשחקים החל מסדרות הגמר האזוריות והלאה

לפני כשבועיים החל ערוץ הספורט לשדר את ליגת ה-NBA לעונת 2008/09 עם שידורים חגיגיים בערב חג המולד, וכעת מצטרפת גם צ'רלטון לרשימת בעלי הזכויות של הליגה בישראל, הכוללת גם את רשת ESPN.

ל"גלובס" נודע כי צ'רלטון רכשה לאחרונה זכויות לשידור משחק אחד בשבוע בעונה הרגילה, ובשני הסיבובים הראשונים של הפלייאוף. ההסכם בינה לבין ה-NBA לא כולל את שידור הגמרים האזוריים, שמוחזקים ומתחלקים בין ערוץ הספורט ובין ESPN. ההסכם של צ'רלטון לא כולל גם את סדרת הגמר של ה-NBA, אותה מחזיק בבלעדיות ערוץ הספורט.

המשחק הראשון ישודר כבר ביום ראשון הקרוב (11 בינואר) בשעה 22:30 שעון ישראל, פיניקס נגד לוס אנג'לס קליפרס. בכל יום שני בערב ישודר גם מגזין סיכום שבועי "NBA 360", הכולל סיקור נרחב של האירועים ב-NBA באותו שבוע.

בכך למעשה צפויים חובבי ה-NBA לקבל חמישה משחקים מדי שבוע: שני משחקים בערוץ הספורט (אחד מרכזי המשודר בערוץ ספורט 5, ומשחק נוסף בספורט 5+ LIVE), שני משחקים ב-ESPN (בדרך כלל בימים רביעי ושישי), וצ'רלטון שתוסיף לרשימה זו שידור של משחק חמישי כל שבוע.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט