הנקראות ביותר

ארה"ב: עלייה שנתית של 34% בצפייה בווידיאו באינטרנט

כך עולה מסקר שערכה comScore ; במהלך נובמבר 2008 צפו גולשי האינטרנט בארה"ב ב-12.7 מיליארד סרטוני וידיאו ברשת ; הודות לפופולריות של YouTube זוכים גוגל ואתריה במקום הראשון במדד שכיחות הצפייה

המגמה של צפייה בסרטוני וידיאו באינטרנט מתחזקת, והמרוויחה הגדולה מכך, היא גוגל , בעלת השליטה באתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube, כך עולה מסקר שערכה חברת המחקר comScore.

במהלך חודש נובמבר צפו גולשי האינטרנט בארה"ב ב-12.7 מיליארד סרטוני וידיאו ברשת, גידול של 34% לעומת החודש המקביל אשתקד. הודות לפופולריות של YouTube זוכה גוגל ואתריה לתפוס את המקום הראשון במדד השכיחות של הצפייה בסרטוני הווידיאו עם יותר מ-5.1 מיליארד סרטונים (יותר מ-40% מהכמות הכוללת) אשר נצפו באתריה, 98% מהם ב-YouTube.

את המקום השני תופסת חברת Fox Interactive Media עם 439 מיליון סרטונים שנצפו באמצעות אתריה (כ-3.5%) ובמקום השלישי נמצאת Viacom, עם 325 מיליון סרטונים שנצפו באמצעות אתריה (2.6%).

עוד עולה מהסקר כי 77% מגולשי האינטרנט בארה"ב צפו בסרטוני וידיאו באינטרנט במהלך 2008, כאשר כל גולש צפה בממוצע ב-273 דקות של סרטונים.

הממצאים מהווים חדשות טובות במיוחד עבור אתרים דוגמת YouTube ו-Hulu אשר שמו להם למטרה לבנות בסיס רחב של צרכני וידיאו באמצעות האינטרנט. אנליסט שנשאל על כך העריך ששוק הפרסום בווידיאו ברשת יגדל השנה ב-45% ויגלגל 850 מיליון דולר.

מחקר נוסף שנערך צפה גידול משמעותי אף יותר בשנים שלאחר מכן: 1.25 מיליארד דולר ב-2010, 1.85 מיליארד דולר ב-2011, 3 מיליארד דולר ב-2012 ו-4.6 מיליארד דולר ב-2013.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות