ראובני-פרידן וטויס אר אס נפרדים אחרי 8 שנים

סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" ; נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום ; תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009

לאחר 8 שנים של עבודה משותפת, החליטו משרד הפרסום ראובני-פרידן ורשת הצעצועים טויס אר אס, מקבוצת פישמן רשתות, להיפרד.

לדברי ענת נתיב, סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס, "מדובר בהחלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום. אנו מודים להם על 8 שנים של פעילות פוריה".

נתיב הוסיפה כי אין קשר בין הפרידה מראובני לפיצול תקציבי הפרסום הנוספים של פישמן רשתות, שטופלו באריאלי. לדבריה, באחרונה נפגשה הנהלת הרשת עם מספר משרדי פרסום, והיא תמשיך במהלך לבחינת משרד פרסום חדש בשבועות הקרובים, לאחר שמנכ"ל הרשת ישוב מחו"ל.

משה ראובני, מנכ"ל ראובני-פרידן, מסר: "אני מודה לאייל כרמי ולכל מחלקת השיווק של טויס על 8 שנים של הצלחות משותפות, ומאחל להם להמשיך ולהצליח".

לפי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, מהם כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון בראובני-פרידן, וכ-700 אלף דולר במחירי מחירון בציבלין תקשורת צעירים.

לדברי נתיב, למרות המשבר הכלכלי, תקציב הפרסום והשיווק של הרשת לא יצטמצם במהלך 2009.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".