בנק הפועלים מחפש ראש חטיבה פיננסית חדש

יו"ר הבנק, דני דנקנר, עוסק בכך אישית אך עד כה לא נמצא מועמד מתאים וזמין

לבנק גדול דרוש מנהל בכיר. שבוע לאחר עזיבתו של ראש החטיבה הפיננסית בבנק הפועלים , בארי בן-זאב, ובבנק הפועלים מחפשים במרץ CFO חדש. יו"ר הבנק, דני דנקנר, עוסק בכך אישית אך עד כה לא נמצא מועמד מתאים וזמין. התפקיד הוצע לאחרונה לרו"ח ארז סופר, שותף בכיר ומשנה לשותף המנהל בזיו האפט, אך מאחר וזיו האפט הם פירמת רואה החשבון של הבנק, לא יכול סופר לקבל את התפקיד ללא תקופת צינון ארוכה. סופר עצמו לא היה מעוניין להתייחס ובנק הפועלים סירב להגיב.

תפקיד ראש החטיבה הפיננסית הוא תפקיד מפתח בבנק, כל שכן בבנק גדול. למרות זאת בשנים האחרונות לא השכיל הפועלים לייצב בתפקיד מנהל לתקופה ארוכה. באפריל 2006 עזב אבי הראל, ה-CFO דאז, והוחלף על-ידי יעקב רוזן. באוקטובר 2007 הודיע רוזן על עזיבתו, זאת לאחר שהובהר לו כי הוא אינו מועמד למנכ"ל.

רוזן הוחלף על-ידי בן-זאב אך באוקטובר האחרון, לאחר 10 חודשים בלבד הודיע בן-זאב בפתאומיות כי ביקש לסיים את תפקידו.

אף שלבנק הפועלים היו 3 חודשים למצוא לבן-זאב מחליף לא נמצא מועמד מתאים. הבנק ניהל משא ומתן עם כמה מועמדים אך לא נסגר דבר. בן-זאב מצדו סירב להישאר ולו דקה אחת מעבר ל-31 בדצמבר ואכן עזב במועד שהודיע. מתוך הבנק אין מועמד מובהק ולכן יאלץ הפועלים, באופן יוצא דופן, להביא אדם מחוץ לבנק וייתכן שאף מחוץ למערכת הבנקאית. כרגע ממלא המנכ"ל צבי זיו את מקומו של בן-זאב.