סלקום, פרטנר ופלאפון ישיקו את ה-Bold 9000 בישראל - מספר שבועות אחרי אירופה

דגם Bold 9000 מציע למשתמש מקלדת QWERTY מלאה, בלוטות' סטריאופוני, GPS ומצלמת 2 מגה פיקסל

אחרי תקופה ארוכה שבה מכשירי הבלקברי הגיעו לישראל באיחור רב, שלוש מפעילות הסלולר - סלקום, פרטנר ופלאפון הודיעו היום שישיקו את ה-Bold 9000 בארץ, רק מספר שבועות לאחר שיצא באירופה. מדובר בדגם הראשון של החברה הקנדית RIM שמגיע בטכנולוגיית HSDPA - דור 3.5 לארץ, כאשר עד היום נמכרו כאן רק מכשירי דור 2.5 של החברה.

דגם Bold 9000 מציע למשתמש מקלדת QWERTY מלאה (מקלדת הבנויה על-פי סדר האותיות במחשב), בלוטות' סטריאופוני, GPS ומצלמת 2 מגה פיקסל.

שירותי הבלקברי לא הצליחו לסחוף את הישראליים בדומה לשאר העולם. הסיבות לכך קשורות בעיקר לתמחור היקר של המכשירים והשירות, לקטלוג הדליל של המכשירים שהגיעו לכאן עד עכשיו ולכך שאין כאן גם נציגות של RIM שתומכת או מקדמת את טלפוני הבלקברי. מי שמייבא כרגע את הבלקברי לארץ הן המפעילות עצמן. על-פי הערכות, עד היום נמכרו בארץ רק 15,000 מכשירי בלקברי, כאשר צריך לזכור שמדובר בתקופה ארוכה של שלוש שנים.

מחיר גבוה

עלות המכשיר בסלקום תכלול את תוכנת הניווט, חבילת גלישה באינטרנט בארץ ובחו"ל, שירות תיקונים ואחריות, רישיונות שירות, תמיכה והתקנה. ללקוחות העסקיים חבילת התמחור האחיד כוללת גם תוכנת שרת והתקנה ועומדת על 319 שקל (לפני מע"מ) לחודש במשך 36 חודשים. ללקוחות הפרטיים חבילת התמחור האחיד מחולקת לחבילת שירות במחיר של 188 שקל (לפני מע"מ) למשך 18 חודשים ומכשיר במחיר 101 שקל (לפני מע"מ) לחודש למשך 36 חודשים.

פלאפון ופרטנר עדיין לא פירטו את מחיר המכשיר.