קבוצת "הארץ" ממשיכה לקצץ: שכר ההנהלה יקוצץ ב-15%, שכר העובדים ב-5%-10%

במכתב ששלחו מו"ל העיתון עמוס שוקן והמנכ"ל רמי גז לעובדי הקבוצה, נכתב כי הפחתת השכר הרוחבית תחל בשכר חודש ינואר ; שוקן וגז: "לצערנו לא יכולנו להימנע גם מן הצורך להיפרד מעובדים בהליך של פיטורים"

קבוצת "הארץ" ממשיכה בתהליכי הקיצוץ: הערב (ב') הודיעו מו"ל העיתון, עמוס שוקן, ומנכ"ל העיתון, רמי גז, לעובדי הקבוצה על קיצוץ רוחבי בשכרם. על אף שהמכתב בדבר הקיצוץ נשלח רק היום, הוא תקף החל משכר חודש ינואר.

מהמכתב שהגיע לידי "גלובס" עולה כי תבוצע הפחתת שכר בשיעור של 5% לכל העובדים שמשתכרים בין עשרת אלפים ל-20 אלף שקל ברוטו לחודש, בשיעור של 10% לעובדים שמשתכרים מעל 20 אלף שקל ברוטו לחודש ו-15% להנהלת הקבוצה.

"בחודשים האחרונים אנו עוסקים בתכנון פעילות קבוצת "הארץ" לשנת 2009, ומנסים להתאים את היקפי הפעילות למצב במשק. האירועים הכלכליים חסרי התקדים בעולם השפיעו מאוד על הנעשה בישראל, וברור ששנת 2009 היא שנת מיתון, ומבחינתנו שנה של ירידה בהוצאה לפרסום במשק הישראלי", נכתב על-ידי שוקן וגז.

"כדי להתמודד נקטנו שורה של צעדים שתכליתם להקטין את הוצאות התפעול של הקבוצה. לצערנו לא יכולנו להימנע גם מן הצורך להיפרד מעובדים בהליך של פיטורים". בהמשך נכתב: "הצעדים שנקטנו עד כה אין בהם די כדי לצלוח את קשיי שנת 2009", נכתב.

עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובת "הארץ" לידיעה.