האיש שסירב למיליונים

קאקה ויתר על חוזה של קרוב ל-90 מיליון ליש"ט ב-4 השנים הקרובות במנצ'סטר סיטי, ובחר בסופו של דבר להישאר במילאן ; סילביו ברלוסקוני: "כסף זה לא הכל מבחינתו, יש לו ערכים חשובים יותר"

לעיתים קרובות היחס למונח "כסף זה לא הכל בחיים" נע בין זלזול לביטול מוחלט. קלישאה, אומרים עליו. במקרה של קשר מילאן, קאקה, כנראה שדווקא יש לו הרבה משמעות.

אמש (ב') דחה הברזילאי סופית את הצעתה של מנצ'סטר סיטי, שהיתה מוכנה לשלם לו משכורת של כחצי מיליון ליש"ט בשבוע בארבע השנים הקרובות. או במילים אחרות, קאקה ויתר על חוזה שהיה מבטיח לו 80 מיליון ליש"ט. יחד עם האחוזים שהוא אמור היה לקבל מדמי ההעברה לסיטי, שעמדו סביב 100 מיליון ליש"ט, מדובר למעשה בוויתור על 85-90 מיליון ליש"ט. המשכורת השנתית של קאקה במילאן עומדת כיום על כ-11 מיליון ליש"ט בשנה.

הבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, אמר שהוא מאד גאה בקאקה בן ה-26 על כך שהוא החליט להישאר "איפה שהלב שלו נמצא". ראש ממשלת איטליה מצוטט הבוקר בכלי התקשורת: "קאקה הוא אדם גדול ואלוף גדול. כסף זה לא הכל מבחינתו. נתנו לו הזדמנות לשקול מעבר לאנגליה, אבל יש לו ערכים חשובים יותר מכסף".

קאקה עצמו הסכים עם הדברים של הבוס שלו: "לא עשיתי כאן החלטה כלכלית, אלא החלטה רגשית לחלוטין".

כעת, השלל של סיטי בחלון ההעברות הנוכחי עומד על החלוץ קרייג בלאמי, שנרכש אתמול מווסטהאם תמורת 14 מיליון ליש"ט, והמגן וויין ברידג', שהגיע מצ'לסי עבור 12 מיליון ליש"ט.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט