רבוע כחול שילמה לפוד קונקשן 439 אלף שקל עבור אירוע לעובדים שהיתה אמורה לקיים ב-7 בפברואר

(עדכון) - לבקשת דיסקונט מונה כונס נכסים לחברות פוד קונקשן ו-FMC, מפעילות "פריים גן אורנים" ; במקביל נדחתה בקשת עובדי פוד קונקשן לפירוק החברה וכן בקשת בעל השליטה יוחאי פלג להקפאת הליכים

רשת רבוע כחול שילמה לפוד קונקשן, מפעילת "פריים גן אירועים", 439 אלף שקל עבור אירוע שהיתה אמורה לקיים ב-7 בפברואר לעובדי החברה - כך נודע ל"גלובס". מדובר ב-95% מהעלות הכוללת של האירוע.

פוד קונקשן היתה אמורה לקיים עבור הרשת אירוע "הכול כלול" ל-1,700 עובדי מגה. לפי שעה, לא הוחלט ברבוע כחול אם והיכן לקיים אירוע חלופי.

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בתל-אביב נענה היום (ג') לבקשתו של בנק דיסקונט ומינה את עו"ד ישראל שפלר, בא-כוחו של הבנק, ככונס כנכסים זמני לחברות פוד קונקשן ו-FMC, מפעילות גן האירועים "פריים גן אורנים", הנמצאות בשליטתו של יוחאי פלג.

במקביל דחה בית המשפט את בקשת עובדי חברת פוד קונקשן, מפעילת "פריים גן אורנים", לפירוק החברה ולמינוי מפרק זמני, וכן דחה את בקשתו של יוחאי פלג ופוד קונקשן להקפאת הליכים. בקשתו של פלג הוגשה היום באמצעות עו"ד אהוד גינדס.

"תפקידנו כרגע למצוא מישהו שיפעיל את המקום - וזה מה שנעשה בימים הקרובים, כי ברור שהאינטרס של כולם שיפעיל זאת מי שהכי טוב. בשבוע האחרון היו אליי הרבה פניות", אומר ל"גלובס" עו"ד שפלר, בא-כוחו של דיסקונט. לדבריו, "ביקשנו מבית המשפט סמכויות מצומצמות, ולכן אנו עדיין לומדים מה הסמכויות שהוקנו לנו".

מהבקשות שהגיש אתמול (ב') בנק דיסקונט לבית המשפט עולה כי היקף חובות החברות לבנק עומד על 42.6 מיליון שקל, וכי פלג שיעבד לטובת הבנק הן את הזיכיון שיש לו להפעלת גן אורנים והן את מוניטין החברה.