HOT: בזק ו-yes מנסות להתחכם לחוק ומציעות חבילת שירותים - טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט מהיר

HOT טוענת כי בידיה הקלטות שבהן שומעים במפורש שיחת ועידה של נציגות בזק ו-yes עם הלקוח ; yes: "אנו ממליצים לחברת הכבלים להפנות את מאמציה לשירות הלקוחות שלה במקום להתבכיינות סדרתית"

חברת HOT פנתה שלשום (ב') במכתב למשרד התקשורת ובו היא טוענת כי בזק ו-yes מציעות סל שירותים לפונים אליהן. במכתב של החברה הבת HOT טלקום, מציינת האחרונה כי נציגי מוקד המכירות הטלפוני של חברת הלווין מבצעים לפונים שיחת ועידה מול בזק על מנת "לסגור" חבילה הכוללת שירותי טלוויזיה רב-ערוצית, טלפוניה ואינטרנט מהיר (ADSL) של בזק.

HOT מוסרת כי בידה הקלטות בהן שומעים במפורש שיחת ועידה של נציגות בזק ו-yes עם הלקוח.

"מדובר בניסיון חמור להתחכם על-מנת לעקוף, שלא כדין, את המגבלות החלות על בזק ו-yes, תוך התעלמות מוחלטת מן העובדה שהשימוע בנושא שיווק משותף של סלי שירותים בידי בזק והחברות הבנות בקבוצה טרם הסתיים, ותוך הפרה בוטה של הוראות רישיונותיהן ושל הנחיות משרד התקשורת בנדון", לשון הודעת החברה.

"נבקשכם", כותבים ב-HOT למשרד התקשורת, "לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותכם לחדול לאלתר משיווק משותף של סלי שירותים כל עוד לא ניתן לכך היתר".

מבזק נמסר: "אין בהתנהלות בזק כל הפרה של הרישיון בשום אופן, ואנו משוכנעים שתלונה זאת תידחה על הסף".

מחברת yes נמסר: "מונופול הכבלים מפר סדרתית את מחוייבותו להפרדה מבנית. בניסיונותיו הנואשים להפנות את תשומת-הלב מכך, הוא מחפש הפרה מצוצה מהאצבע ומשוללת כל בסיס אצל מתחריו. חברת yes לא הפרה את רישיונה, אשר איננו כולל ממילא כל חובת הפרדה מבנית. אנו ממליצים לחברת הכבלים להפנות את מאמציה לשירות הלקוחות שלה במקום להתבכיינות סדרתית".