אליקים-הרמן רוכש את משרד הפרסום גולן נהרדעא

המשרד הממוזג ייקרא אליקים-הרמן&נהרדעא ; גולן נהרדעא ישמש כמנכ"ל משותף ומנהל תחום הלייף סטייל במשרד הממוזג, דני אליקים ימשיך לעמוד בראש החברה, וד"ר דן הרמן ינהל את תחום האסטרטגיה והמיתוג

משרד הפרסום אליקים-הרמן רוכש את משרד הפרסום גולן נהרדעא וממזג אותו לפעילות המשרד. המשרד הממוזג ייקרא אליקים-הרמן&נהרדעא.

גולן נהרדעא ישמש כמנכ"ל משותף ומנהל תחום הלייף סטייל במשרד הממוזג. דני אליקים ימשיך לעמוד בראש החברה ולנהלה, וד"ר דן הרמן ינהל את תחום האסטרטגיה והמיתוג.

פרסום אליקים הרמן הוקם בשנת 2000 על-ידי דני אליקים, לשעבר מנכ"ל חברת הפרסום דחף אחד. על לקוחותיו של המשרד נמנים אגד, טונה סטארקיסט, בית ההשקעות הדס ארזים, רשת סבארו, חברת הביטוח קנ"ט, גיבור סברינה-FIX ונוספים.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2008, עמד היקף הפרסום של אליקים-הרמן על 8.2 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3-4 מיליון דולר במחירים ריאלים. בין הלקוחות העיקריים במשרד בשנת 2008: אגד, עם 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון, לודזיה-רוטקס עם כמיליון דולר במחירי מחירון.

פרסום גולן נהרדעא מתמחה באופנה ולייף סטייל. המשרד עבר בשנים האחרונות גלגולים שונים וניסיונות שת"פ עם משרדי פרסום למיניהם - ביניהם עם פובליסיס-אריאלי. בגלגול הנוכחי פועל המשרד מאז 2006, ועם לקוחותיו נמנים נעלי סטיב מאדן (שבאחרונה עברה שינויי בעלות), ריפליי, סטיביס, FOSSIL, אירית, ZER FOR YOU ונוספים.

לפי יפעת בקרת פרסום, עמד היקף הפעילות של המשרד ב-2008 על כ-4.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5-2 מיליון דולר במחירים ריאלים. בין הלקוחות המרכזיים ב-2008 במשרד: נעלי טוגו עם הוצאה לפרסום של כמיליון דולר במחירי מחירון, אופנת yoop עם כ-818 אלף דולר במחירי מחירון, ונעלי סטיב מאדן עם 627 אלף דולר במחירי מחירון.