ברק: "מי שיודע עד כמה מאמין נתניהו בדרך שקרסה לנגד עינינו - יתקשה להאמין שהוא יכול להביא פתרון"

שר הביטחון באסיפה הכללית השנתית של התאחדות התעשיינים: "קדימה נראית לי מבולבלת, עושה צעדים קטנים מדי ומאוחרים מדי. הביטחון חייב להיות בכל תחומי חיינו, ביטחון כלכלי, חברתי ואישי"

אהוד ברק, שר הביטחון, אמר היום (ה') באסיפה הכללית השנתית של התאחדות התעשיינים: "אתמול בבוקר הסתיים מבצע "עופרת יצוקה". צה"ל הוכיח יכולת יוצאת דופן, החמאס הוכה קשה מאוד, התאבון שלהם לירות יהיה מאוד ממותן לתקופה ארוכה".

"נצטרך להמשיך לשגשג במרווחים שבין המאבקים. החמאס הופתע מעצם פתיחת הפעולה האווירית, הם הופתעו פעם שנייה כאשר החל המבצע הקרקעי ובסופו של דבר אנו עומדים היום בפני התוצאות. עם המצרים נבחנים צעדים מרחיקי לכת להתמודד עם עניין ההברחות".

"3 השבועות האלה חשפו בפנינו את ישראל היפה, התגייסות, מחויבות, סולידריות, אמונה בצדקת הדרך, צה"ל במיטבו, העורף שכשמכינים אותו כמו שצריך, משדר חוסן פנימה".

עוד אמר ברק: "למפלגת העבודה יש תוכנית. כבר בתקופת המבצע נסגרו מפעלים. ביטחון כלכלי וחברתי זה דבר שצריך להשקיע בו מחשבה ועשייה. מי שיודע עד כמה לעומק מאמין נתניהו בדרך שקרסה לנגד עינינו, יתקשה להאמין שהוא יכול להביא את הפתרון".

"קדימה נראית לי מבולבלת, עושה צעדים קטנים מדי ומאוחרים מדי. הביטחון חייב להיות בכל תחומי חיינו , ביטחון כלכלי, חברתי ואישי".

"גלעד שליט - אין דבר יותר קרוב לליבנו היום. אסור לדבר על זה יותר מידי , חייבים לעשות.המבצע מקדם להניע תהליך מהיר, אבל תצטרכנה להתקבל החלטות קשות לא רק בירושלים כדי לממש זאת. אנחנו ששלחנו את גלעד למשימה, ואני כמי ששלח חיילים עשרות שנים למשימות, אומר לכם - יש לנו חוזה עם חיילי צה"ל ועם ההורים להחזיר אותם הביתה".

באסיפה השנתית של התאחדות התעשיינים הביעו התעשיינים במחיאות כפיים את תמיחתם במדיניות של נשיא התעשיינים שרגא ברוש והביעו את מורת רוחם ממדיניות שר האוצר.