סלקום מפטרת עשרות עובדים ממחלקות תומכות כגון הנדסה ומשאבי אנוש

במקביל לגיוס כוח-אדם במרכזי השירות בפריפריה, עשרות עובדים בסלקום ישוחררו כתוצאה מתהליכי התייעלות פנימיים

במקביל להודעה על הרחבה בגיוס העובדים בסלקום , ל"גלובס" נודע כי השבוע מתחילה החברה במהלך של רה-ארגון והתייעלות פנימית, במסגרתו יאוחדו מחלקות וכתוצאה מכך יפרשו מהחברה עשרות עובדים.

מדובר בתהליך התייעלות שיתבצע במחלקות התומכות, הנדסה, משאבי אנוש וכו', כך שהמכירות ושירות הלקוחות לא ייפגעו וככל הנראה יורחבו.

בסלקום לא מוכנים לפרט היכן ואילו מחלקות יאוחדו וכמה עובדים יפוטרו במסגרת ההליך, ומדגישים כי החברה עוסקת בהתייעלות פנימית לכל אורך השנה, ולכן לא מדובר במהלך יוצא דופן.

נזכיר כי בשנה שעברה יזם מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, מהלך של הקמת הנהלת צללים, שבמסגרתו "הפכו" חברי ההנהלה למנכ"לים והצטוו למצוא שיטות ודרכים להתייעלות פנימית תחת כובע המנכ"ל, וכך בנוגע למנהלים תחתיהם, עד לרמת מנהלי אגפים. מקורות בסלקום ציינו בשנה שעברה כי התוצאות של היוזמה היו טובות מאד, וחלק מהיוזמות כנראה התקבלו ונכנסו לשלב יישום.

בתוך כך, סלקום הודיעה היום (א') על השקעה של 15 מיליון שקל במוקדי השירות הטלפוניים במערכת טלפוניה לניתוב שיחות מתקדמת, מערכת הקלטה מלאה של חברת נייס וכוח-אדם איכותי העובר הכשרה מקצועית למתן מענה שירותי ללקוחות החברה.

במוקד השירות הטלפוני שהוקם בטבריה מועסקים כ-200 נציגים תושבי האזור. המרכז סיים בימים אלה את תקופת ההשקה ונכנס לפעילות מלאה. מוקד שירות טלפוני נוסף נפתח בימים אלו בגוש תפן, ויקלוט אליו כ-150 עובדים בשנת 2009.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, מסר כי "סלקום רואה בהיותה חברת התקשורת הניידת המובילה בישראל מחוייבות לא רק לצרכני התקשורת אלא גם לחברה הישראלית. אנחנו מחוייבים להמשיך ולתת חוויה שירותית ללקוח גם בעיתות משבר, כפי שאנחנו עוברים בימים אלה. דווקא המשבר הכלכלי מחייב אותנו לתעדף אזורים בישראל הזקוקים לסיוע ותמיכה. בימים אלה אני רואה חשיבות גדולה ליצירת מקומות עבודה בעיקר בפריפריות, וכולי תקווה כי בשנים הקרובות נוכל לספק מקומות עבודה נוספים לתושבי הפריפריה".