הסכם OEM משמעותי לקומטאץ' עם חברת NETGEAR האמריקנית

תבצע אינטגרציה של פתרונותיה לתוך מערכות ניהול רשתות המיועדות לעסקים קטנים-בינוניים ; לא נמסרו תנאיה הפיננסיים של העסקה

חברת קומטאץ' , הפועלת בתחום אבטחת דואר ואבטחה ברשת, הודיעה היום (ב') כי חברת NETGEAR תבצע אינטגרציה של פתרונותיה לתוך מערכות ניהול רשתות המיועדות לעסקים קטנים-בינוניים (SMBs). לא נמסרו תנאיה הפיננסיים של העסקה.

במסגרת הסכם ה-OEM, תשלב נטגיר את פתרון קומטאץ' לסינון דואר זבל ואת הפתרון החדש, המיועד לאבטחת web, וכולל סינון אתרי אינטרנט למניעת גלישה לא מאושרת.

נטגיר מתמחה בפתרונות לרשתות, אבטחה ואחסון עבור לקוחות פרטיים ועסקים קטנים-בינוניים. החברה נסחרת בבורסת נאסד"ק (סימול: NTGR), לפי שווי שוק של כ-400 מיליון דולר, עם מכירות בהיקף צפוי של כ-160 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008 (תחזית חברה) וכ-740 מיליון דולר ב-2008 כולה (תחזית אנליסטים).

"כדי להגן באופן מלא על רשתות של עסקים קטנים-בינוניים, פתרונות אבטחה צריכים לאפשר הגנה מוחלטת מפני דואר זבל, תולעים וגלישה לאתרים שאינם מאושרים - כל הגורמים האלה מעלים את החשיפה של הארגון לאיומים הקשורים באינטרנט. הפתרונות של קומטאץ' מעניקים לקבוצת המוצרים שלנו את הכוח להגן על לקוחותינו מבלי הצורך לנהל אותם באופן מופרז", אמר ג'ייסון לנג, מנהל מוצרי אבטחה בנטגיר.

הטכנולוגיה של קומטאץ' עושה שימוש במרכז מידע (מבוסס "ענן") שמנתח באופן אוטומטי מיליארדי הודעות דואר בזמן אמת, כדי לזהות איומים ברשת בעודם מתהווים. "אנו שמחים לספק לנטגיר פתרון מקיף לסינון דואר ולסינון אתרים. עסקים קטנים ובינוניים נתקלים בבעיות אבטחה שיש לפנות אליהן בצורה אקטיבית. שילוב הטכנולוגיה של קומטאץ' לתוך מוצריה של נטגיר, יחד עם יכולות התמיכה שלנו, יציידו את נטגיר ולקוחותיה בהגנה האופטימלית, בכל ארץ ובכל שפה", אמר אבנר עמרם, סגן נשיא ומנהל אזור אמריקה בקומטאץ'.