אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים

היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות

הדס ארזים, בית השקעות בניהולו של רמי דרור, בחר בפרסום אליקים-הרמן להוביל את תהליך המיתוג והפרסום של החברה - היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה.

"הבחירה להשקת החברה בסיוע של פרסום אליקים-הרמן נבעה מיכולתו של משרד הפרסום להוביל מהלכים מיתוגיים רחבי היקף" , אמר רמי דרור, מנכ"ל הדס ארזים. דרור הוסיף כי הדס ארזים מביאה לישראל תפיסה חדשה של ניהול כספי עמיתים, המבוססת על מקצועיות, אמינות ושקיפות. "הקמפיין הקרוב של החברה צפוי להדגיש אלמנטים אלה תוך הצגת הדס ארזים כבית ההשקעות האיכותי בישראל" הדגיש.

הדס ארזים בית השקעות הינו "בוטיק" השקעות ייחודי, המתמחה בהשקעות פנסיוניות. הדס ארזים הנמצאת בבעלות משותפת של משפחות סיטון ויזראל מעניקה ללקוחותיה שירותים פיננסים בתחום: פנסיה, קופות גמל ניהול תיקי השקעות , קרנות נאמנות ומוצרים פיננסים מתקדמים.

"במיוחד בעת זו , בה איבד הציבור אמון בבתי השקעות רבים בישראל, יש צמא לבית השקעות שחורט על דגלו התנהלות אחרת נקייה יותר, שקופה יותר ומקצועית הרבה יותר" אומר דני אליקים, מנכ"ל פרסום אליקים-הרמן.