השינויים ב-ICQ נמשכים: סמנכ"ל העסקים עפר עובד עוזב את תפקידו לאחר 5 שנים

מנכ"ל ICQ: "מעט אנשים ראויים לקרדיט כה נכבד בהצלחה המסחררת של ICQ ב-5 השנים האחרונות. עפר תרם רבות לחזון ולאסטרטגיה המנצחת של החברה"

השינויים ב-ICQ נמשכים. אתמול (ג') הודיע עפר עובד, סמנכ"ל העסקים של החברה, כי הוא עוזב את תפקידו לאחר 5 שנות כהונה. במסגרת תפקידו היה עפר עובד אחראי על מחלקות השיווק, פיתוח עסקי, תחום הסלולר, מחקר ותכנון, ומחלקת ניהול לקוחות.

במהלך שנים אלה, יישמה החברה אסטרטגיה עסקית ומוצרית המבוססת על שותפויות אסטרטגיות עם חברות מדיה ותקשורת בכ-15 מדינות ברחבי העולם. אסטרטגיה זו תרמה להכפלת בסיס המשתמשים הפעילים של החברה (כ-38 מיליון כיום) והפכה את ICQ לחברה רווחית וצומחת.

עפר עובד הוביל את החברה לתחומי עסקים חדשים כגון: שירותי סלולר, מועדוני לקוחות, VoIP, כרטיסי אשראי ממותגים לקהילת המשתמשים וכו'. קודם להצטרפותו ל-ICQ שימש עובד במגוון בתפקידי ניהול בכירים בתחום הטלוויזיה, סלולר ואינטרנט.

אורי גילים, ראש חטיבת המסרים המיידיים ב-AOL ומנכ"ל ICQ, אמר בתגובה. "מעט אנשים ראויים לקרדיט כה נכבד בהצלחה המסחררת של ICQ בחמש השנים האחרונות. עפר תרם רבות לחזון ולאסטרטגיה המנצחת של החברה".

נזכיר כי לפני כחודש, מנכ"ל החברה, אורי גילים הודיע על עזיבתו לאחר 5 שנים בתפקיד. גילים אמר אז כי, "לאחר קדנציה של 5 שנים, במהלכן הצלחנו לבנות יחד חברה רווחית ומוצלחת, הגיע הרגע עבורי לעשות שינוי ולצאת לדרך חדשה. החברה ממשיכה ליישם בהצלחה את אסטרטגיית הלוקליזציה וריבוי הפלטפורמות של מוצרי התקשורת שלנו, ואני סמוך ובטוח כי תמשיך להשיק שורת מוצרי תקשורת, תוכן וקהילה בהצלחה רבה".